Naudotos „Tesla“ pirkimas susijęs su tam tikra rizika. Pagrindinis dalykas yra toks, kad jūs negalite naudotis visomis funkcijomis, su kuriomis automobilis buvo parduotas iš pradžių, nes yra apgailėtinas šalutinis poveikis, atsirandantis dėl vis dažniau prie interneto prijungtų transporto priemonių, kurio pradininkė pati „Tesla“.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
„Gamintojas iš esmės jį apiplėšė ir reikalauja išpirkos, kad atgautų tai, ką jis turėjo anksčiau, – argumentavo Hughesas. – Tai tiesiog negerai“.
J. Hughesas bandė pats išspręsti problemą, bet „be jokios pažangos“.
„Yra keistų būdų, bet nė vienas nėra idealus, – „Twitter“ rašė jis. – „Tesla“ visiškai nepadės“.
Tai toli gražu ne pirmas kartas, kai „Tesla“ nuotoliniu būdu išjungia funkcijas naudotose transporto priemonėse. Pavyzdžiui, 2020 m. prekiautojas nustatė, kad iš naudoto 2017 m. „Model S“ staiga buvo pašalintas ir patobulintas autopilotas, ir visiškas savarankiškas vairavimas, kurių vertė tuo metu buvo maždaug 8 000 USD.
Tai kenkia įmonės klientų aptarnavimo tarnybos reputacijai, taip pat kelia rimtų klausimų dėl jos transporto priemonių perpardavimo, priežiūros ir ilgalaikės vertės.
Remiantis neseniai atlikta mažmeninės prekybos paslaugų stebėjimo bendrovės „Pied Piper“ apklausa, elektromobilių gamintojai, tokie kaip „Tesla“ ir „Rivian“, atsilieka nuo kitų tradicinių automobilių gamintojų, kai kalbama apie klientų pasitenkinimą. „Tesla“ atsidūrė 21 vietoje iš 25 aukščiausios kokybės automobilių markių, atstovaujamų tyrime.
J. Hughesas neabejotinai domisi „Tesla“ – galų gale, jis valdo garažą, tačiau net jis išreiškė prieštaringus jausmus dėl asortimento problemos.
„Aš nesu gerbėjas ar neapkenčiantis, – prisipažino J. Hughesas. – Aš tiesiog realistas. Jie daro kažką kvailo, aš į tai atkreipiu dėmesį. Daro kažką nuostabaus? Taip, aš taip pat į tai atkreipiu dėmesį.“
Žurnalistai susisiekė su „Tesla“ dėl komentarų, bet nesitiki juos gauti, nes bendrovė 2020 m. panaikino viešųjų ryšių skyrių.