Kai „Tesla“ pristatė savo „Model S“ flagmano lenktyninę konfigūraciją „Plaid“, kompanija pažadėjo maksimalų 200 mylių per valandą arba 320 kilometrų per valandą greitį. Tačiau kaip išaiškėjo po to, kai buvo pristatytos pirmosios mašinos, elektromobilis galėjo įsibėgėti iki „vos“ 280 km/h. Tačiau dabar teisybė buvo atstatyta, ir „Tesla“ įvykdė pažadą, nors ir padedant „įsilaužėliams“.
„Tesla“ nuotr.
Metų pradžioje „Tesla“ išleido naują „Model S Plaid“ režimą „Track“, kuriuo galima išsvystyti 280 km/h. „Electrek“ duomenimis, tai yra maksimalus greitis šio sedano greitis. Neaišku, kas kliudė kompanijai užtikrinti paskelbtą 320 km/h greitį – galbūt kalta stabdžių sistema, kurią kompanija neseniai modernizavo keraminiais diskais su anglies pluoštu už 20 000 dolerių, trys motorai ar akumuliatorius.
Aišku viena – „Tesla“ nemelavo, kai sakė, kad „Model S Plaid“ gali įsibėgėti iki 320 km/h. Sedanas tokias technines galimybes turi, tačiau jos neprieinamos dėl programinių apribojimų.
Kanados kompanija „Ingenext“, prekiaujanti moduliais, skirtais atrakinti programiškai blokuojamas „Tesla“ automobilių funkcijas, sugebėjo apeiti „Model S Plaid“ programinius apribojimus ir panaikinti maksimalaus greičio ribojimus. „Ingenext“ direktorius Guillaume André pats sėdo už automobilio vairo, kad pademonstruotų greičio rekordą Trois-Rivières oro uosto pakilimo take Kvebeke.
André prisireikė beveik visos dviejų kilometrų trasos, bet rekordas buvo pasiektas – keturduris „Model S Plaid“ sedanas pasiekė 216 mylių per valandą greitį, arba 348 km/h.
Prieš metus „MotoTrend“ žurnalo inžinieriai atliko nepriklausomą „Model S Plaid“ testą įprastoje trasoje ir su specialia take su specialia lipnia VHT danga. Pirmoje trasoje automobilis iki 100 km/h įsibėgėjo per 1,98 sekundės, o ketvirtį mylios (0,4 km) įveikė per 9,25 sekundes, išvystydamas 245 km/h greitį.
hightech.plus