„Arm“ pristatė savo savo mobiliųjų GPU flagmaną „Immortalis-G715“. Tai pirmoji „Arm“ grafikos plokštė, palaikanti aparatinės įrangos pagreitintą spindulių sekimą. Mobiliųjų lustų segmente jau yra sprendimas su šia technologija – „Samsung Exynos 2200“ su „Xclipse“ grafika, paremta RDNA 2 architektūra, kurią sukūrė AMD.
Priklausomai nuo modifikacijos, „Arm Immortalis-G715“ turi nuo 10 iki 16 shader branduolių ir iki 1 MB L2 talpyklos. Naujasis GPU taip pat gavo VRS (variable rate shading – kintamas kadrų dažnis) technologijos palaikymą.
Gamintojo teigimu, „Immortalis-G715“ yra 15 % greitesnis ir efektyvesnis nei ankstesnis flagmanas GPU „Mali-G710“. Įjungus VRS, našumas gali padidėti 40 %. Aparatinės įrangos sekimo įdiegimas užėmė apie 4 % „Immortalis-G715“ ploto, tačiau gamintojas teigia, kad aparatinės įrangos sekimo našumas yra 300 % didesnis nei programinės įrangos.
Bendrovė išleido dvi demonstracines versijas, parodančias „Immortalis-G715“ grafikos aparatinės galimybes. „Epic Games“ ir „Unity“ įsipareigojo palaikyti „Arm“ aparatinės įrangos spindulių sekimą savo žaidimų varikliuose.
Su „Immortalis-G715“ „Arm“ pristatė paprastesnius „Mali-G715“ ir „Mali-G615“ GPU be spindulių sekimo, bet su VRS. Pirmasis gaus nuo 7 iki 9 shader branduolių, antrasis – 6 ar mažiau. Bendrovė nekalbėjo apie šių GPU našumą.
Pirmųjų išmaniųjų telefonų su naujausia „Arm“ grafika tikimasi šių metų pabaigoje arba kitų pradžioje.