Praėjusią savaitę „Ferrari“ vadovai kalbėjo apie tai, kaip legendinis italų prekės ženklas ketina plėtoti verslą pereidamas prie elektromobilių. Pastarieji, kaip galima spręsti iš įmonės planų, nėra toks neginčijamas pasirinkimas, kaip bando pateikti kai kurie konkurentai. Mažiausiai iki 2030 m. „Ferrari“ savo asortimente išsaugos iki 40 proc. hibridinių automobilių, nors jų klestėjimas numatomas 2025 m., kai jie pasieks iki 55 proc. nuo visų pardavimų.
„Reuters“ duomenimis, iki dešimtmečio vidurio elektromobiliai sudarys iki 5 % „Ferrari“ pardavimų, tiesa, vien dėl pirmojo ir vienintelio tuo metu egzistuosiančio modelio. Tačiau iki dešimtmečio pabaigos elektromobilių dalis išaugs iki 40 proc. Ypatingą vietą užima hidridai, kurie jau pernai sudarė 20 % pardavimų, o dešimtmečio pabaigoje jų dalis nenukris žemiau 40 %.
Nesunku nustatyti, kad automobiliai su vidaus degimo varikliais net 2030-aisiais sudarys iki 20 % „Ferrari“ pardavimų, nors neaišku, kad artimiausią dešimtmetį jie kaip degalus naudos įprastą benziną. Kaip ir konkurentas „Lamborghini“, „Ferrari“ akcentuoja specialius aplinkai nekenksmingus sintetinius degalus, kurie leis galingų sportinių automobilių savininkams valdyti vidaus degimo variklius nedarant didelės žalos aplinkai.
Tiesą sakant, šių metų rugsėjį pristatytas „Purosangue“ (iš italų kalbos verčiama „grynakraujis“) krosoveris bus komplektuojamas su 12 cilindrų vidaus degimo varikliu, nors ateityje „Ferrari“ ketina skirti pakankamai resursų savo elektros variklių, inverterių ir net baterijų kūrimui. Šiuo metu gamintojas bendradarbiauja su keturiais akumuliatorių tiekėjais, kad sukurtų pažangias baterijas, įskaitant tas, kuriuose naudojamas kietasis elektrolitas. Ko „Ferrari“ tikrai nesiruošia daryti, tai savo operacinės sistemos kūrimas – tai bus patikėta trečiosioms įmonėms. Per laikotarpį nuo 2023 iki 2026 metų italų prekės ženklas ketina pristatyti 15 naujų modelių, tarp kurių bus bent vienas elektromobilis.