Lietuvos paštas praneša, kad atnaujinta LP EXPRESS paštomatų sistema – naudotis jais tapo dar paprasčiau. Atsižvelgiant į klientų norą siuntas išsiųsti ar atsiimti kuo greičiau, nuo šiol mygtukų paspaudimų bus ketvirtadaliu mažiau. Kartu pasikeitė ir sistemos dizainas, atsirado naujos funkcijos, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Karantino metu paštomatai tapo populiariausia siuntimo priemone, todėl naudojimosi jais patogumui skyrėme ypatingą dėmesį. Šiuolaikiniam žmogui laikas yra viena didžiausių vertybių. Paštomatų sistemos atnaujinimas leis paštomatais naudotis patogiau ir greičiau, o kartu ir sutaupyti bent dalelę tokio brangaus laiko. Nors tai nedidelis, tačiau dar vienas žingsnis geresnės klientų patirties link“, – sako Lietuvos pašto Klientų patirčių valdymo departamento vadovė Deimantė Žebrauskaitė.
Pagrindinis LP EXPRESS paštomatų atnaujinimo tikslas buvo paprastesnis ir aiškesnis naudojimasis, trumpesnis siuntos išsiuntimo kelias. Po atliktų atnaujinimų išsiųsti siuntą galima atliekant 25 proc. mažiau veiksmų nei iki šiol. Paštomatų ekranuose klientus taip pat pasitinka ir atnaujintas sistemos dizainas.
Šalia įprastų paslaugų, tokių kaip siuntos išsiuntimas ar atsiėmimas, atnaujinus LP EXPRESS paštomatų sistemą, įdiegta ir nauja paslauga – siuntos grąžinimas. Tiesa, šiuo metu ši paslauga dar vystoma, su el. parduotuvėmis derinamos prekių grąžinimo sąlygos. Primenama, kad paštomatuose veikia ir pasaugojimo paslauga, kai daiktą galima įdėti ir per 72 val. kitas žmogus gali jį atsiimti.
Kaip ir iki šiol, norint išsiųsti, siuntas galima formuoti prie paštomato, tačiau norit dar labiau taupyti laiką, rekomenduojama naudotis savitarna internete – čia suformavus siuntą, atėjus prie paštomato belieka tik atsispausdinti siuntos lipduką, jį nuskanuoti ir siuntą įdėti į paštomatą.
Šiuo metu Lietuvoje yra 285 LP EXPRESS paštomatai, vienu metu jais gali keliauti daugiau nei 44 tūkst. siuntų. Iki 2025 metų šį paštomatų tinklą planuojama išplėsti dvigubai.