Visiškai naujas „Kia EV6“ elektrinis krosoveris buvo paskelbtas „Premium“ kategorijos nugalėtoju Vokietijos „Metų automobilio 2022“ konkurse. Prestižinis įvertinimas įteiktas kaip tik tuo metu, kai visame pasaulyje vyksta šio inovatyvaus krosoverio debiutas.
Kovoje dėl prestižinio apdovanojimo „Kia EV6“ įveikė gausybę konkurentų. Pietų Korėjos gamintojo elektrinis visureigis, be kitų, nugalėjo ir tokius modelius kaip „Hyundai IONIQ 5“, „Volkswagen ID.4“, „Audi Q-4 e-tron“ bei C klasės „Mercedes-Benz“. Žiuri, kurią sudarė 20 automobilių žurnalistų, vertino naujus modelius, kurių bazinė kaina siekia nuo 25 iki 50 tūkst. eurų, kad išrinktų kategorijos laimėtoją.
„EV6 yra ne tik pirmasis „Kia“ modelis, kurio pagrindu tapo nauja elektrinė globali modulinė platforma (E-GMP), bet ir pirmasis nauju įmonės logotipu pažymėtas automobilis, įkūnijantis naująją dizaino filosofiją „Priešingybės suvienija“, – sakė Lucas Donckerwolke’as, „Hyundai Motor Group“, valdančios „Kia Corporation“, kūrybos vadovas. – Emocingas EV6 dizainas, dinamika, įspūdingas nuvažiuojamas atstumas ir galimybė ypač greitai įkrauti baterijas išties liudija, kad šis modelis yra ypatingas. Labai didžiuojamės tapę „Premium“ kategorijos nugalėtojais Vokietijos „Metų automobilio rinkimuose“ – juo pripažįstamas puikus mūsų dinamiškos „Kia“ komandos darbas.“
Konkurse iki 25 000 eurų kainuojantys automobiliai varžėsi „Compact“ kategorijoje. „Premium“ kategorijoje buvo vertinami automobiliai, kurių kaina siekia nuo 25 000 iki 50 000 eurų, o „Luxury“ kategorijoje – daugiau kaip 50 000 eurų atsieinantys modeliai.
Papildomoje „New Energy“ kategorijoje varžėsi elektriniai automobiliai, turintys baterijas arba vandenilio kuro elementus. „Kia EV6“ šioje kategorijoje užėmė antrąją vietą, o nugalėtojo laurus pelnė „Hyundai IONIQ 5“.
„Tikra fantastika EV6 matyti kaip 2022-ųjų Vokietijos „Metų automobilio“ konkurso „Premium“ kategorijos nugalėtoją, – sakė Jasonas Jeongas, „Kia Europe“ prezidentas. – Tik ką pradėjome pristatinėti naująjį krosoverį pirmiesiems klientams, tad šis laimėjimas yra aiškus pripažinimas, jog EV6 jau formuoja naujus nuvažiuojamo atstumo, galios, salono erdvės ir technologijų standartus.“
Pripažinimas – ir Estijoje
Beje, šis apdovanojimas – toli gražu ne vienintelis, kurį jau pelnė „Kia EV6“. Populiaraus Vokietijos žurnalo „Auto Bild“ redakcija Estijoje ir šios šalies automobilių naujienų portalas „Autogeenius“ įvardijo EV6 kaip geriausią naują modelį šalyje. „Hyundai IONIQ 5“ liko antroje vietoje, o tokie elektromobiliai kaip „Tesla Model Y“ arba „Audi Q4 e-tron“ išsirikiavo gerokai žemiau – „Tesla“ modelis užėmė 12-ą poziciją, o „Audi“ liko 31-as.
Naujasis „Kia EV6“ krosoverių segmento galimybes išplėtė solidžiu viena įkrova nuvažiuojamu atstumu, nuline emisija, itin greitos 800 V įkrovos galimybe ir išskirtiniu stiliumi. Remiantis WLTP metodika, EV6 gali įveikti iki 528 km viena įkrova, o pažangi 800 V įtampos ypač greito įkrovimo technologija leidžia vairuotojui įkrauti elektromobilio bateriją nuo 10 iki 80 proc. vos per 18 minučių.
EV6 yra pirmasis baterijose kaupiama energija varomas elektromobilis, sukurtas specialiai tokio tipo transporto priemonėms skirtos visiškai naujos „Kia“ elektrinės globalios modulinės platformos (E-GMP) pagrindu, todėl jis žymi gamintojo perėjimą į naują elektrifikacijos erą kartu su šūkiu „Judėjimas, kuris įkvepia“.
EV6 gali būti varomas galiniais arba visais ratais, o pirkėjai gali pasirinkti iš ilgiems nuotoliams (77,4 kWh talpos baterija) ar standartiniams nuotoliams (58 kWh talpos baterija) skirtų aukštos įtampos baterijų versijų.
Didesnė baterija suporuota su 168 kW (229 AG) galios elektros jėgaine, sukančia galinius varančiuosius ratus, o visais ratais varomi modeliai turi po elektros variklį ant ašies, kurių bendra galia siekia 239 kW (325 AG).
Galingiausias „EV6 GT“ modelis yra 430 kW (585 AG) galios ir nuo 0 iki 100 km/val. gali pagreitėti per 3,5 sek. Šis modelis prekyboje pasirodys 2022-ųjų pabaigoje.
58 kWh talpos baterija montuojama su 125 kW (170 AG) galios elektros varikliu, varančiu galinius ratus, o visus varančiuosius ratus turinčiuose modeliuose šis akumuliatorius veikia su dviem elektros varikliais, kurių bendra galia siekia 173 kW (235 AG).
Iki 2026-ųjų „Kia“ planuoja pristatyti 11 elektra varomų automobilių, iš kurių net 7 bus sukurti naudojant E-GMP platformos architektūrą.