„Ford Mustang Mach-E“ yra pajėgus ir stilingas elektromobilis. Pirkėjai, atrodo, džiaugiasi šiomis mašinomis. Bet su „Mach-E“, kaip ir su kitais elektromobiliais, reikia elgtis atsargiai.
„Ford Mustang Mach-E“ © Gamintojo nuotrauka
Vienas „Ford Mustang Mach-E“ savininkas iš Kanados riedėjo į Floridą. Jei turite gerą smegenų žemėlapį, žinnote, kad tai – ilgas kelias. Tačiau sustoti šalikelėje „Mach-E“ privertė ne išsikrovusi baterija, o vairuotoją apie gedimą perspėjantis pranešimas.
Gedimų pasitaiko ir „Ford“ greitai parūpino sunkvežimį, kuris turėjo nuvežti sugedusį „Mach-E“ į remonto dirbtuves. Bet smulkus gedimas netikėtai virto 28 tūkstančių dolerių vertės remontu. Kas nutiko?
Na, sunkvežimio vairuotojas nebuvo susipažinęs su „Mach-E“. Gali būti, kad jis tokį automobilį gelbėjo pirmą kartą. Taigi, pasilenkęs po elektromobiliu jis rado porą kilpelių ir už jų užkabino tempimo lynus. Tik tos kilpelės nėra skirtos tempimui, todėl jos lūžo.
Maža bėda – reikės kažką suvirinti, tiesa? Netiesa, nes tos kilpos buvo baterijų modulio dalis. Tempti „Mach-E“ už jų negalima, nes išjudintas baterijų rėmas gali pažeisti baterijas. Ir pažeidė - savininkas MachEforum.com guodėsi, kad baterijos varva. Greičiausiai buvo pažeista baterijų aušinimo sistema.
Baterijos yra brangios, todėl buvo išrašyta smagi sąskaita – 28 tūkstančių dolerių. Niekas nenori jos apmokėti, bet reikia viltis, kad teismų neprireiks ir „Ford Mustang Mach-E“ savininkas neturės dengti žalos, kurios nepadarė.
Tai, beje, yra gera pamoka. „Ford Mustang Mach-E“ turi tempimui skirtus taškus – visi automobiliai tokius turi. Jis turi ir taškus kėlimo įrangai. Problema ta, kad netinkamai kilstelėjus benzininį automobilį galima apgadinti jo grindis – pigu nebus, bet ir ne tragedija. Tuo tarpu netinkamai pakėlus elektrinį automobilį galima apgadinti jo bateriją, o tai – jau visai kitos išlaidos.