Sklando gandai, kad kitos kartos „Fiat Panda“ bus pigiausias elektromobilis rinkoje – pigesnis už „500e“. Na, reikėtų pabrėžti, kad „Fiat 500“ kaina niekada nebuvo biudžetinė – tai yra labiau stiliaus aksesuaras nei transporto priemonė. „Panda“ visada buvo kitoks, todėl elektrinė automobilio versija turėtų būti praktiška ir pigi.
„Fiat Centoventi“ koncepcija © Gamintojo nuotrauka
Naujasis „Fiat Panda“ turėtų pasirodyti dar artėjantį pavasarį. Jo dizainas tikriausiai bus pagrįstas 2019-ųjų „Fiat Centoventi“ koncepcija. Aišku, vienas-kitas retro stiliaus elementas nepakenks, nes tokia dabar mada, bet „Panda“ išliks praktišku kompaktišku automobiliu.
„Fiat“ markės prezidentas Oliveris Francois teigia, kad iš naujojo „Panda“ modelio tikisi vieno – pažadinti „milžiną“. Tai turėtų būti elektromobilis, kuris pritrauks daug dėmesio ir privers žmones prisiminti „Fiat“. „Panda“ turi užkurti kompanijos pardavimu žengiant į elektromobilių amžių.
Dėl to Francois teigia, kad naujasis „Panda“ debiutuos kaip ypatingai biudžetinis automobilis be didelių patogumų ir technologinių priedų. Tai bus pigi mašina – transporto priemonė ir taškas. Ir tam „Fiat Centoventi“ koncepcijos idėjos puikiai tinka.
Modulinis salonas padeda sumažinti kainą © Gamintojo nuotrauka
„Fiat Centoventi“ koncepcija turi daug įdomių savybių. Pavyzdžiui, modulinis kėbulo dizainas leidžia greitai keisti pagrindines dalis, taip keičiant ir automobilio išvaizdą. Tuo tarpu „Centoventi“ salonas pasižymi moduliniu dizainu. Vietoje ekrano, kuris įprastai yra greičiausiai senstanti naujo automobilio dalis, vairuotojas jungs savo telefoną. Daugybė lizdų ir laikiklių leis ant prietaisų skydelio tvirtinti garso kolonėles bei kameras. Aišku, „Fiat“ ir pati siūlytų ir daug papildomų aksesuarų.
„Fiat Panda“ turi potencialo tapti labai populiariu ir pigiu elektromobiliu. Reikia tikėtis, kad siekdamas pigumo jis nenueis „Citroën Ami“ keliu (tai nėra tikras lengvasis automobilis). Labiau tikėtina, kad „Fiat Panda“ varžysis su „Dacia Spring“.