„Subaru“ Tokijuje pristatė naują automobilį ir tai nėra tik koncepcija – „STI E-RA“ atkeliauja laužyti rekordų.
„Subaru“ santykis su elektromobiliaia nebuvo labai geras. Kartu su savo daline savininke „Toyota“ „Subaru“ galvojo tik apie hibridinius automobilius, tačiau vėliau suprato, kad laikai kiti ir pristatė elektromobilį „Soltera“. Šis 160 kW krosoveris yra varomas visais ratais ir tarp įkrovimų turėtų įveikti 350 km. Tačiau dabar „Subaru“ pristatė šį tą įdomesnio.
„Subaru STI E-RA“ © Gamintojo nuotrauka
„Subaru STI E-RA“ – tai naujas ką tik Tokijuje pristatytas sportinis automobilis, demonstruojantis „Subaru“ ryžtą dalyvauti pokyčiuose automobilių sporte. Tai nėra tik kažkokia tuščia koncepcija – „STI E-RA“ kuriamas varžytis 2023 metais debiutuosiančioje E-GT klasėje. Ji bus pakankamai ribota - E-GT klasės bolidai negalės turėti daugiau nei 430 kW galios, sverti mažiau nei 1490 kg. Tačiau „Subaru“ mėgsta pasilinksminti.
„Subaru“ į „STI E-RA“ prototipą sugrūdo keturis kartu su „Yamaha“ sukurtus elektrinius variklius. Taip lenktyninis bolidas gavo 800 kW galią ir keturių varomų ratų sistemą, maitinamą iš 60 kWh baterijos. Toks prototipas Niurburgringo trasą turėtų įveikti per 6 minutes ir 40 sekundžių – vos pora sekundžių lėčiau nei „Porsche 911 GT2 RS“.
„Subaru STI E-RA“ pasižymi agresyviu, bet aerodinamiškai funkcionaliu dizainu
© Gamintojo nuotrauka
„Subaru STI E-RA“ pasižymi labai agresyviu aerodinamikos paketu, nes juk tai – tik lenktyninis automobilis. E-GT klasės reikalavimai apribos ir jo įkrovimo galią iki 700 kW. Jei sekate automobilių sportą, tai tikriausiai žinote, ką reikš „STI E-RA“ dalyvavimas E-GT lenktynėse.
Kaip ir tradiciniai GT3 bolidai, E-GT klasės lenktyniniai automobiliai privalės turėti gatvėms skirtas versijas – kitaip jie nebus homologuoti. Taigi, jei „Subaru“ rimtai galvoja varžytis šioje klasėje, šiek tiek švelnesnė „STI E-RA“ versija tikrai turės pasirodyti ir gatvėse.