Elektrinių motorolerių gamintojas „Gogoro“ garsėja savo baterijų keitimo technologija. Išsikrovus motoroleriui privažiuojate prie stotelės ir tiesiog pakeičiate jo bateriją pilna – paprasta. Galbūt dėl to paprastumo tokių stotelių Taivane greitai bus daugiau nei degalinių.
„Gogoro“ stotelė © „Gogoro“
Stotelės, vadinamos „GoStations“, Taivane įrenginėjamos itin intensyviai. 2021 metų pabaigoje „Gogoro“ šalyje suskaičiavo 2215 tokių stotelių. Degalinių Taivane ne ką daugiau – 2487. Ir jų skaičius nedidėja ar bent jau ne tokiais tempais. 2022-ieji greičiausiai taps metais, kai „Gogoro“ stotelių tinklas skaičiumi pralenks degalines.
„Gogoro“ plečiasi ir į Kiniją, Indiją, Indoneziją bei kelias kitas Azijos šalis. „Gogoro“ skaičiuoja, kad 28 % visų Taipėjuje praėjusį mėnesį parduotų dviračių transporto priemonių naudoja „Gogoro“ sistemą. Visame pasaulyje esančių „Gogoro“ stotelių skaičius jau beveik pasiekė 11 tūkstančių.
Daugelis „Gogoro“ motorolerių naudoja du baterijų modulius, nors lengvesniems pakanka vieno. „Gogoro“ naudotojai pastebėję, kad baterijos senka, turi sustoti prie baterijų keitimo stotelės, kuri pasiūlys šviežiai įkrautas baterijas ir įkraus išsikrovusias. Tai trunka vos minutę ir žmogus gali tęsti kelionę. „Gogoro“ paslaugomis naudojasi ir įmonės (pavyzdžiui, maisto išvežiojimo), ir pavieniai gyventojai.
„Gogoro“ stotelių ir degalinių skaičiaus palyginimas, žinoma, tik iliustruoja elektrinio mobilumo plėtrą. Degalinių poreikis mažėja, o štai „Gogoro“ stotelės užima mažai vietos ir gali stovėti kone bet kurioje miesto vietoje. Galėtume sakyti, kad paštomatų skaičius yra didesnis nei pašto biurų, bet tai nebūtų prasminga ar tikslu. Kita vertus, „Gogoro“ klientų skaičiaus augimas yra šioks-toks žvilgsnis į ateitį.
„Gogoro“ greitu metu žengs į NASDAQ kaip GGR. Investuotojų greitai augančiai kompanijai neturėtų trūkti.