Žvelgdama į ateitį, kurioje visi turi skaitmeninio turto ir meno, dar vadinamo NFT (angl. non-fungible token), technologijų milžinė „Samsung“ žengia didelį žingsnį į ateitį. Kompanija paskelbė, jog jos 2022-ųjų išmaniųjų televizorių linija turės integruotą platformą NFT meno darbų peržiūrai, prekybai bei demonstracijai.
Pati „Samsung“ tai vadina „pirmąja pasaulyje NFT naršymo ir prekybos platforma televizoriaus ekrane“. Pranešama, kad platforma vadinsis „NFT Aggregation Platform“ – esą tai leis potencialiems pirkėjams-kolekcininkams peržiūrėti ir įsigyti NFT kūrinius, tuo pačiu sužinant šiek tiek istorijos apie pačius kūrinius bei jų kūrėjus, įskaitant ir pačios blockchain technologijos veikimą.
„Augant NFT populiarumui ir paklausai, auga ir poreikis šių darbų peržiūros bei prekybos sprendimams“, – teigė kompanija pranešime spaudai, pridurdama, jog „2022-aisias „Samsung“ pristatys pirmuosius pasaulyje televizorius su integruotomis NFT paieškos, pirkimo bei demonstracijos erdvėmis – visa tai bus pasiekiama vienoje vietoje“.
Kompanija neapsiribojo vien vartotojų poreikių patenkinimu – „Samsung“ pagalvojo ir apie kūrėjus. naujoji prekyvietė naudos „Smart Calibration“ technologiją, kuri gebės intuityviai keisti vaizdo atkūrimo parametrus priklausomai nuo NFT darbo kūrėjo nuostatų. Tai skirta tam, kad darbai atrodytų vienodai nepriklausomai nuo patalpos ir standartinių TV ekrano nustatymų, kuriuos yra nusistatęs televizoriaus savininkas. „Samsung“ skelbia, jog daugiau informacijos apie šį projektą bus atskleista ateinančių savaičių eigoje, kai 2022-ųjų TV modeliai pamažu ims pasiekti parduotuvių sandėlius.
Nors „Samsung“ teigimu, NFT peržiūros ir prekybos platformų poreikis „didesnis nei bet kada anksčiau“, per anksti teigti, jog non-fungible token failų mainai išliks aktualūs tolesnėje perspektyvoje. Tačiau turint omenyje „The Frame“ bei „Serif“ televizorių modelių sėkmę bei konceptą, akivaizdu, kad eksperimentavimui su meno eksponavimu namų erdvėse nėra tinkamesnės televizorių gamintojos nei „Samsung“.