Kinijoje buvo atlikti eksperimentiniai elektromobilių atsparumo šalčiui bandymai. Tikslas buvo išsiaiškinti, kaip šalyje paklausūs ir vis labiau populiarėjantys aplinką tausojantys automobiliai veikia esant -20 laipsnių Celsijaus temperatūrai. Paaiškėjo, kad daugelis sugebėjo nuvažiuoti vos pusę deklaruoto atstumo.
Didelis elektromobilių darbo šaltyje bandymas
Geriausią gyvybingumą pademonstravo šios elektromobiliai: „Weilai EC6“, „Xpeng P7“, „Jikrypton 001“, „Nezha U“, „Gaohe HiPhi X“, „GAC Aion Y“, „Tesla Model Y“, „Geely Geometry C“, „Audi e-tron“ ir „Volkswagen ID.4X“.
„Wuling Hongguang Mini EV“ geriausiai pasirodė esant ekstremalioms sąlygoms. Jam pavyko išsaugoti 60,7 % galios rezervo ir su deklaruojamu 170 kilometrų rodikliu nuvažiavo 103,2 kilometro. Tuo tarpu didžiausią atstumą įveikė „Weilai EC6“ – 336,9 km, o tai sudarė 54,7 % nuo skelbiamos 615 kilometrų atsargos.
„LiXiang One“ pademonstravo prasčiausią rezultatą – jis atlaikė tik 59,3 kilometro, nors automobilių gamintojas teigia, kad jis nuvažiuoja 188 kilometrus. Taigi šaltyje jo savarankiškumas sumažėja iki 31,54 % nuo deklaruojamo.
Daugelis ataskaitoje pateiktų modelių šiuo metu parduodami tik Kinijos rinkoje. Jei vertintumėme elektromobilius, parduodamus už šio valstybės, galime išskirti tokius automobilius: „Tesla Model Y“ (nuvažiuota 279,6 iš 594 km – 47 %), „Audi e-tron“ (272,3 iš 465 km – 58,6 %), „Porsche Taycan“ (226,2 iš 414 km – 54,6 proc.), „Tesla Model 3“ (200 iš 468 km – 42,8 proc.) ir „Volkswagen ID.3“ (167,3 iš 430 km – 38,9 proc.).