„Toyota“ vairuotojai, norintys naudotis naujomis išmaniosiomis funkcijomis, kurias kuria automobilių gamintoja, turės reguliariai mokėti papildomas pinigų sumas. Įmonė pereina prie mokamo mėnesinio abonemento paketo, kurį mokate už įvairias funkcijas ir atributus – nuo nuotolinio automobilio užvedimo funkcijos iki firminių raktų pakabukų.
Naujasis prenumeratos formatas yra susijęs su Japonijos automobilių gamintojos naująja „Connected Services“ paslauga. Bendrovė savo klientams, įsigijusiems naują „Toyota“ automobilį, siūlo galimybę naudotis viena iš naujų jos sukurtų išmanių paslaugų. Paslaugų pasiūla šiuo metu apima įvairias funkcijas, kaip „Remote Connect“, kuri leidžia vartotojams nuotoliniu būdu užvesti savo automobilius naudojantis automobilio rakteliu. Galime pastebėti pokytį automobilių pramonėje, nes pagal naują mėnesinių prenumeratų planų modelį vairuotojams siūlomos naujos išmaniosios funkcijos.
Šiuo metu bendrovė siūlo nemokamas nuotolinio valdymo pulto bandomąsias versijas, bandomosios versijos trukmė priklauso nuo labai įdomios detalės – audio paketo, kuris įdiegtas transporto priemonėje, tipo. Kad dar labiau komplikuoti ir taip kol kas sudėtingą prenumeratų ir bandomųjų funkcijų tvarką, šiuo metu tik keli „Toyota“ modeliai palaiko „Audio Plus“ arba „Premium Audio“ paketus, leidžiančius naudoti nemokamą bandomąją nuotolinio atrakinimo versiją. Bet nepaisant to, galime patvirtinti, kad kompanija jau siūlo oficialų kasmėnesinės prenumeratos modelį, kainuojantį 8 dolerius per mėnesį arba 80 dolerių perkant metinį abonementą.
Pažymėtina, kad „Tesla“ taip pat siūlo panašų prenumeratos pasiūlymą su mokamais OTA („Over the Air“) atnaujinimais, leidžiančiais vartotojams suaktyvinti tam tikras funkcijas, kurios jau yra įmontuotos į automobilį, bet prieinamos tik papildomai mokantiems vairuotojams. „Tesla“ prenumerata“ apima ir mokėjimą už galinių šildomų sėdynių funkcijos įjungimą. Nors „Tesla“ vairuotojai už šias funkcijas paprastai moka vienkartinį mokėjimą, o ne kasmėnesinį.
Taigi, nors šiuo metu prenumeratų formatas nėra įprastas transporto priemonėms, įmanoma, jog išmaniųjų automobilių su mokamais DLC (atsisiunčiamu turiniu) ateitis gali būti jau ne už kalnų. Tai reiškia, kad vieną dieną kiekvieną mėnesį mokėsite automobilių įmonei už smulkias papildomas išmaniąsias funkcijas, kurios jau yra įmontuotos jūsų transporto priemonėse. Automobilių milžinui „Toyota“ pritaikius šį verslo modelį, netrukus galime tikėtis, kad kiti prekės ženklai taip pat pristatys panašius planų modelius būsimuose išmaniuosiuose automobiliuose.