Elektromobiliai gali būti labai praktiški. Kadangi jų baterijos ir varikliai gražiai telpa po salonu, jie gali turėti daug erdvės. Daug elektromobilių – ypač tie, kurių bazės buvo sukurtos jau nebegalvojant apie vidaus degimo variklius – turi priekines bagažines. Bet kuri didžiausia?

„F-150 Lightning“ © Gamintojo nuotrauka
„Tesla Model X“ yra nemažas elektromobilis ir jo priekinės bagažinės talpa yra 187 litrai. Tuo tarpu „Volkswagen ID.3“, „Mercedes-Benz EQC“ ir dar keli elektromobiliai net neturi priekinės bagažinės. O kartais ji praverčia.
Štai „Ford“ skelbia, kad „F-150 Lightning“ turi didžiausią priekinę bagažinę savo klasėje. Beveik 400 litrų – tiek erdvės priekiniame elektrinio pikapo krovinių skyriuje. Ir jis yra neblogai apgalvotas – čia yra kabliukai pirkinių maišams, keturi elektros lizdai, du USB lizdai, apšvietimas.
Netikros „F-150 Lightning“ grotelės pasitraukia iš kelio, kad priekinė bagažinė būtų lengviau pasiekiama. Ir tai iš tikrųjų padeda, nes F-150 yra didelis automobilis. Toje priekinėje bagažinėje telpa du golfo lazdų krepšiai – patikėkite, ši informacija pirkėjams bus labai naudinga.
„Ford“ didžiuojasi ne tik tuo, kad „F-150 Lightning“ bagažinėje galima įkrauti įrankius ar prijungti įvairius prietaisus, bet ir tuo, kad ją galima paversti šaltkrepšiu – ji yra atspari drėgmei ir turi vandens ištekėjimo angas. Čia pasiekiama 2,4 kW galia kartu su ledukuose paskendusiais gėrimais pavers „F-150 Lightning“ priekį vakarėlių zona.

Gamintojo nuotrauka
Įdomu tai, kad priekinės „F-150 Lightning“ bagažinės koncepcija buvo sukurta pakankamai anksti. Dar 2018-ųjų vasarį „Ford“ elektromobilių kūrėjai į įvairius susitikimus su kompanijos vadovais nešiojosi kartoninę dėžę, kuri demonstravo galimybę, kurios negalima praleisti.
O daug kas praleidžia. „Volkswagen ID.3“ bagažinė yra tik šiek tiek didesnė už „Golf“, o ir kai kurie elektriniai visureigiai nesuranda vietos priekinei bagažinei. Daug kas mano, kad ji nėra būtina, nes kartais ji būna sunkiai pasiekiama, o ta erdvė yra reikalinga elektronikai, oro kondicionavimo sistemai ir saugumo zonoms. Galbūt „F-150 Lightning“ pavyzdys bent jau didesnių elektromobilių kūrėjus paskatins į šią erdvę pažiūrėti kūrybiškiau.