Bėgant metams „Tesla“ turėjo įvairių problemų su savo automobiliais, todėl pastaruoju metu ji vis dažniau atšaukia savo pagamintas transporto priemones. Atrodo, kad elektromobiliai yra sudėtinga sritis ne tik „Tesla“, bet ir daugumai kitų automobilių gamintojų – konkurentų.
Neseniai apie didesnį automobilių atšaukimą paskelbė ir „Ford“, nes yra tikimybė, kad kai kurių iš į sąrašą patenkančių 38 000 „Mustang Mach-E“ krosoverių priekinis stiklas arba panoraminio stiklo stogo plokštės gali būti netinkamai pritvirtintos. Žmonės pastebėjo „Tesla“ automobilių stogų defektus, dabar su panašia problema susidūrė ir „Tesla“ dėl šios problemos pašiepusi „Ford“. Esmė tame, kad šie pavyzdžiai - tik automobilių pramonės problemų ledkalnio viršūnė, kai kalbama apie naujausius atšaukimus, susijusius su elektromobiliais mūsų regione ir užsienyje. Kadangi senieji automobilių gamintojai ir vis daugiau naujų įmonių gamina elektrines transporto priemones, galime tikėtis sulaukti daugybės naujų automobilių atšaukimų, o įvairūs automobilių gamintojai sprendžia kai kurias iš anksto nenumatytas problemas.
Remiantis naujausia „Autocar“ informacija, „Mercedes-Benz“ paskelbė gana didelį pagamintų automobilių atšaukimą, nes kompanijos elektra varomame naujos gamybos visureigyje gali staiga sugesti vairo stiprintuvas. Atšaukimas oficialiai įtrauktas į car-recalls.eu svetainę. Su šiuo atšaukimu susiję net 19 tūkst. „Mercedes-Benz EQC“ elektromobilių, teigiama bendrovės pranešime.
Neseniai paskelbtame „Mercedes“ atšaukime pažymima, kad „EQC“ vairo stiprintuvas gali staiga sugesti. Matyt, kai kuriuose „EQC“ elektromobiliuose surinkimo metu galėjo būti pažeisti elektrinio vairo laidai, dėl pažeidimo vanduo gali patekti į elektrinės sistemos vidų. „Mercedes-Benz“ pranešime „Autocar“ rašė: „Mercedes-Benz AG“ nustatė, kad tam tikrose „EQC“ transporto priemonėse surinkimo proceso metu galėjo būti pažeisti elektrinio vairo mechanizmo laidai. Tokiu atveju vanduo dėl pažeistos izoliacijos gali patekti į laidus ir laikui bėgant patekti į vairo valdymo bloką. Dėl to vairavimo pagalbinė sistema gali spontaniškai sugesti, taip pat gedimai galimi ir važiuojant. Tokiu atveju vairuotojas būtų įspėtas raudonu įspėjamuoju pranešimu prietaisų skydelyje“.
Leidinyje paaiškinama, kad „Mercedes“ nepaskelbė konkrečių duomenų apie bendrą galimų paveiktų visureigių skaičių. Tačiau pranešime nurodoma, kad atšaukti automobiliai buvo pagaminti nuo 2019 metų gruodžio 11 d. iki 2020 m. gegužės 18 d. „Mercedes“ kompanija pridūrė, kad gedimo paveikti buvo maždaug 3 073 Vokietijoje parduoti „EQC“ modelio automobiliai.
„Autocar“ teigia, kad minėtoji naujojo elektromobilio problema - tik viena iš daugelio bėdų, esančių naujajame „EQC“, nes jau užfiksuoti penki kiti naujojo elektrinio „Mercedes“ krosoverio atšaukimai.