Dvi nepriklausomos automobilių vertinimo organizacijos – „Euro NCAP“ ir „Green NCAP“ – naujajam elektriniam „Ford Mustang Mach-E“ skyrė aukščiausią įvertinimą ir už saugumą, ir už draugiškumą aplinkai. Tai papildė platų jau turimų šio modelio laimėjimų sąrašą.
Naujajam, vien tik elektra varomam, miesto SUV aukščiausią – penkių žvaigždučių – įvertinimą skyrė tiek automobilių saugumo aspektus vertinančių organizacijos, tiek asociacijos, skatinančios tvarių, energetiškai efektyvių, aplinkai nekenksmingų transporto priemonių gamybą.
„Ford Mustang Mach-E“ per griežtus „Euro NCAP“ susidūrimo bandymus pelnė 92 taškus už suaugusiųjų ir 86 taškus už vaikų, esančių automobilyje, saugumą.
Standartinėje įrangoje esantys vairuotojo pagalbos asistentai, kaip antai išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema, turinti sustojimo ir pajudėjimo bei važiavimo eismo juostos viduryje funkcijas, susidūrimo išvengimo asistentas, turintis automatinę stabdymo funkciją, ir važiavimo eismo juostoje pagalbininkas su aklųjų zonų stebėjimo sistema, taip pat prisidėjo prie aukščiausio saugumo įvertinimo. Miesto visureigis pelnė visus įmanomus taškus už važiavimo eismo juostoje pagalbininkų veikimą.
Tiesa, verta prisiminti, kad visi vairavimo pagalbininkai ir asistentai tėra papildomos sistemos, niekaip negalinčios pakeisti vairuotojo dėmesio, sprendimų ir būtinybės valdyti automobilį.
Nulinės emisijos elektra varomas automobilis, vertinant pagal WLTP matavimo metodiką, gali elektra nuvažiuoti 610 km atstumą. Tokį atstumą pavyko įveikti „Mustang Mach-E“ modeliui, turinčiam didesnės talpos bateriją ir užpakalinius varančiuosius ratus.
Deklaruojamos per WLTP bandymus išmatuotos energijos sąnaudos, CO₂ emisija ir elektra nuvažiuojamas atstumas nustatomi remiantis Europos reglamentų (EC) 715/2007 ir (EU) 2017/1151 reikalavimais bei specifikacijomis. Taikomos standartinių bandymų procedūros leidžia palyginti skirtingus automobilių tipus ir gamintojus.
Be to, šis modelis pelnė geriausius įvertinimus, kai „Green NCAP“ atliko oro švarumo ir šiltnamio dujų susidarymo bandymus.
Automobilis surinko 94 proc. taškų už taupiai naudojamą energiją tiek šalto, tiek karšto oro sąlygomis, sudarytomis bandytojų laboratorijoje.
„Mustang Mach-E“ nuo pat pradžių buvo kuriamas kaip vien tik elektra varomas automobilis, todėl, siekiant saugumo, kompromisų nereikėjo. Rezultatas – klientai gali būti užtikrinti, jog vairuoja automobilį, kuris juos saugo taip pat, kaip saugo aplinką“, – aiškino Stuart’as Southgate’as, „Ford of Europe“ saugumo inžinerijos padalinio vadovas.
„Euro NCAP“ ir „Green NCAP“ asociacijų įvertinimai papildo daugiau nei 20 „Ford Mustang Mach-E“ apdovanojimų, gautų visame pasaulyje, sąrašą, pradedant IF dizaino prizu už prabangių „B&O“ garso sistemos garsiakalbių integraciją, baigiant „Ford“ koncernui pelnytu junglių automobilių gamintojo įvertinimu „Motul“ surengtame renginyje už naujos kartos SYNC technologiją.
„Mustang Mach-E“ yra vienas iš šešių „Ford“ automobilių modelių, turinčių elektrifikuotas jėgaines ir pelniusių aukščiausią – penkių žvaigždučių – įvertinimą už saugumą iš „Euro NCAP“ rankų. Tokį įvertinimą gavo ir tokie modeliai kaip „Ford Puma“, „Ford Kuga“ bei iš tinklo įkraunamos ir hibridinės šių modelių versijos, taip pat „Ford Explorer“ iš tinklo įkraunamas modelis, „Focus“ ir „Fiesta“.