Indijos startuolis „Vazirani Automotive“ sukūrė automobilį, kurį iš karto patys pavadino „lengviausiu visų laikų elektromobiliu“. Tačiau „Ekonk“ priblokš ne tik svoriu, bet ir vairavimo pojūčiais.
„Ekonk“ © Gamintojo nuotrauka
„Vazirani Automotive“ sukūrė jau ne vieną elektromobilio koncepciją – „Shul“ buvo pristatytas ir Gudvudo greičio festivalyje. Tačiau „Ekonk“ yra kitoks. Tai – vienvietis automobilis, kuris leis gatvėje pasijusti Formulės E lenktynininku. Šis automobilis yra pagamintas iš anglies pluošto ir sveria vos 738 kg. 538 kW galią turintis automobilis 100 km/val. pasieks per 2,5 s ir toliau bėgėsis iki 309 km/val.
„Vazirani Automotive“ jau pagamino vieną „Ekonk“ prototipą ir pradėjo jo bandymus. Tikslas – elektromobilis, kuris vairuotojui suteiktų hiperautomobilį ar lenktyninį bolidą primenančius įspūdžius.
„Vazirani Automotive“ sukūrė jau ne vieną elektromobilio koncepciją – „Shul“ buvo pristatytas ir Gudvudo greičio festivalyje. Tačiau „Ekonk“ yra kitoks. Tai – vienvietis automobilis, kuris leis gatvėje pasijusti Formulės E lenktynininku. Šis automobilis yra pagamintas iš anglies pluošto ir sveria vos 738 kg. 538 kW galią turintis automobilis 100 km/val. pasieks per 2,5 s ir toliau bėgėsis iki 309 km/val.
„Vazirani Automotive“ jau pagamino vieną „Ekonk“ prototipą ir pradėjo jo bandymus. Tikslas – elektromobilis, kuris vairuotojui suteiktų hiperautomobilį ar lenktyninį bolidą primenančius įspūdžius.
„Ekonk“ svoris toks mažas yra dėl kelių gudrybių. Visų pirma, tai – mažas automobilis. Atviras vienvietis automobilis savaime bus lengvesnis už didelį sedaną. Antra, jis neturi didelės baterijos, nors jos talpa ir galimybės dar nėra atskleidžiamos. Vėlgi, labai didelės baterijos jam ir nereikia, nes tai – labai mažas ir aptakus automobilis. Galiausiai, tos baterijos nėra aušinamos skysčiu, kaip elektromobiliuose yra įprasta. Vietoje to jos aušinamos oru – „Vazirani Automotive“ šią technologiją vadina „DiCo“ ir teigia, kad „Ekonk“ atvėsta panašiai kaip kvėpuojantis gyvūnas.
„Ekonk“ yra pažangus elektromobilis, bet neturi jokių pagalbinių sistemų. Pavyzdžiui, čia nesutiksite elektroninės stabilumo sistemos, todėl trasoje posūkyje galėtumėte pasikliauti tik savimi. Tiesa, gamybos planų „Vazirani Automotive“ kol kas nepatvirtina. Visai gali būti, kad „Ekonk“ ir liks tik prototipu.