Automobilių elektrifikaciją skatina labai griežti standartai ir politika, bet ir patys pirkėjai jau labai nori elektrinių mašinų. Neįmanoma paneigti fakto, kad jos turi labai daug privalumų, o gerėjant infrastruktūra padeda susigyventi su trūkumais. „Volkswagen“ valdybos pirmininkas Herbertas Diessas įraše socialiniuose tinkluose atskleidė – markės elektromobiliai yra tiesiog geresni už benzinu ar dyzelinu varomus automobilius.
Įraše „Linkedin“ Diessas išdėstė, kad automobilio su vidaus degimo varikliu vairavimas kainuoja 50 % daugiau nei elektromobilio. Ir šiam palyginimui jis pasirinko ne ką kito, o būtent „Volkswagen“ grupės automobilius.
Diessas teigia, kad kiekvienas „Volkswagen Tiguan“ kilometras savininkui kainuoja 30 % daugiau nei kainuotų naudojant ID.4. Lygiai taip pat, „Audi Q5“ kilometras yra 40 % brangesnis už „Q4 e-tron“ kilometrą, o „Škoda Kodiaq“ kilometrą įveikia net 50 % brangiau nei „Enyaq“. Tai – labai paprastas palyginimas, bet jis puikiai iliustruoja faktą, kad elektromobiliai leidžia sutaupyti. Į šį palyginimą Diessas įtraukė ne tik degalų sąnaudas, bet ir draudimą, mokesčius.
Kas nors dabar mintyse numos ranka – koks skirtumas, kad elektromobilių eksploatacijos kaštai yra mažesni, jei jie patys yra žymiai brangesni? Taip mano tie, kurie jau kurį laiką neseka automobilių rinkos informacijos.
„Volkswagen Tiguan“ nėra pigesnis up ID.4. Subsidijų dėka ID.4 Vokietijoje kainuoja apie 28 tūkstančius eurų, „Tiguan“ – daugiau nei pusantro tūkstančio eurų daugiau. Be valstybės pagalbos dyzelinis „Tiguan“ būtų pigesnis maždaug 8 tūkstančiais – tokią sumą įmanoma atgauti džiaugiantis mažais elektromobilio išlaikymo kaštais. Aišku, „Tiguan“ tarp sustojimų degalinėje gali nuvažiuoti daugiau nei 1,1 tūkstantį kilometrų, o ID.4 – tik 345, bet daugeliui žmonių elektromobilio tiesiog pakaktų.
„Laikas pereiti [prie elektromobilių]“, – teigia Diessas.