Izraelio startuolis „City Transformer“ nori padėti mieste gyvenantiems aktyviems žmonėms. Šis mažytis elektromobilis kelyje yra labai stabilus, bet susitraukia pasiekus stovėjimo vietą.
Siauras ir platus CT1. Gamintojo nuotrauka
„City Transformer“ yra viena iš kompanijų, kuri bandys įsilieti į elektromobilių bandą. CT1 miestų gyventojams nori pasiūlyti elektrinį mikroautomobilį, kuris gali išspręsti įprastas didmiesčių parkavimo problemas. Šis mažylis telpa vos į metro pločio stovėjimo vietą, bet išvažiavęs į kelią gali greitai paplatėti iki 140 cm – jo ratų bazė stabilumo vardan padidėja. Nuo to vietos salone nepadaugėja, bet mažylis CT1 ant kelio stovi stabiliau. CT1 ilgis – 2,5 m.
CT1 mikroautomobilis turi du 7,5 kW variklius. Jie leidžia pasiekti 90 km/val. greitį, kai ratai yra pastumti į plačiausią padėtį. Likdamas siauras CT1 įsibėgėja tik iki 40 km/val.
CT1 sveria vos 450 kg, todėl suprantate, kad didelės baterijos jis neturi. Bet jos turėtų pakakti 120-180 km. Dar geriau tai, kad 80 % įkrova pasiekiama vos per 30 minučių.
CT1 beveik neužima parkavimo vietos. Gamintojo nuotrauka
CT1 techniškai yra dvivietis, nors ir sunku pasakyti, ar gale tikrai patogiai tilps suaugęs žmogus. Iš esmės tai – nauja, šviežesnė ir turbūt gražesnė „Renault Twizy“ idėja su sulankstoma ratų baze.
Patinka, ką matote? Na, „City Transformer“ ketina pradėti CT1 gamybą 2024 metais. Šis mažytis miesto elektromobilis kainuos 12,5 tūkstančius eurų. Brangu? Na, elektromobiliai nėra pigūs. „Citroen Ami“ yra ne toks mažas, bet pasiekia tik 45 km/val. greitį ir kainuoja dvigubai pigiau. Tuo tarpu „Microlino“ ir greičiu, ir kaina yra identiškas CT1, todėl ta kaina galbūt ir yra logiška.