Dar birželio mėnesį „Toyota“ pasiekė Europos rekordą, kuomet vandeniliu varomas „Toyota Mirai“ įveikė 1003 kilometrus. Šį rekordinį atstumą automobilis nuriedėjo su vienu vandenilio pripildytu baku.
1 003 km, per kuriuos į aplinką nepateko nė vieno gramo anglies dioksido, buvo įveikti viešuosiuose keliuose, Paryžiaus pietinėje dalyje, Luaro ir Šero (Loir-et-Cher) ir Endro ir Luaros (Indre-et-Loire) zonose. Nuvažiuotą atstumą ir sąnaudas patvirtino nepriklausomi ekspertai. Tačiau visa tai jau istorija.
„Toyota“ atstovai paskelbė, jog naujasis „Mirai“ modelis pasiekė Gineso rekordą kaip ilgiausią distanciją įveikusi transporto priemonė, varoma vandeniliu. Šio rekordinio važiavimo metu buvo sunaudota 5,65 kg vandenilio, o įveiktas atstumas siekia 1360 kilometrų. Tokią distanciją automobilis įveikė Pietų Kalifornijos keliuose.
Verta paminėti, jog ankstesnis rekordas priklauso „Hyundai“, kurios atstovai su „NEXO“ modeliu įveikė 778 kilometrus, o tai yra kone dvigubai mažiau nei tai ką pavyko pasiekti „Toyota“. Remiantis kompanijos pranešimu spaudai, automobilis buvo vairuojamas asmenų, kurie išmano hipermilinimo metodus, kurie optimizavo „Mirai“ veikimą esant tam tikroms oro bei vairavimo sąlygoms.
Naujasis „Toyota Mirai“ yra antros kartos vandenilio kuro celes turintis elektrinis „Toyota“ automobilis. Modelis pasižymi aptakesniu dizainu, yra galingesnis ir leidžia važiuoti dinamiškiau nei pirmosios kartos „Mirai“.
Be to, naujasis „Mirai“ turi efektyvesnę kuro celių sistemą ir talpesnį degalų baką. Kartu su pagerėjusiu aerodinaminiu koeficientu šios dvi naujovės leido išplėsti modelio nuvažiuojamą atstumą iki 650 km, esant normalioms sąlygoms. O automobilio vandenilio bakas užpildomas mažiau nei per 5 minutes, vandenilį pilant užpildymo stotelėje 700 barų slėgiu.
„Mirai“ demonstruoja, ką reiškia „be CO₂ emisijos“, mat šiuo modeliu „Toyota“ pabrėžia nulinės emisijos elektromobilumo privalumus, o tuo pat metu užtikrina saugumą, komfortą, didesnį nuvažiuojamą atstumą ir sudaro sąlygas lengvai užpildyti degalų baką.