Perėjimas prie elektrinių transporto priemonių visai VW grupei iki šiol vyko ganėtinai sklandžiai. Nors kiti pramonės lyderiai, tokie kaip „Toyota“, dvejojo dėl įsipareigojimo BEVS, „Volkswagen“ atstovai vienareikšmiškai mano, kad elektromobiliai – transporto priemonių pramonės ateitis.
Būtent tai ir lėmė daugybės metų darbą ir milijardo eurų investavimą į baterijų technologijas, platformas, variklius ir programinę įrangą. Dabar, panašu, kad atėjo laikas kompanijai susigrąžinti kai kurias išlaidas. Ir panašu, kad, kad bent vienas iš „VW. Group“ prekės ženklas netrukus tai padarys.
„Momentas, kai mes uždirbsime tiek pat pinigų iš elektromobilių, kaip ir automobilių, varomų vidaus degimo varikliu, gamybos, yra dabar arba jau kitais ar 2023 metais“, – kalbėdamas su „Reuters“ tvirtino „Audi“ generalinis direktorius Markusas Duesmannas.
„Audi“ pastarąjį dešimtmetį daug dėmesio skyrė elektromobiliams. 2000 metų pabaigoje ir 2010-ųjų pradžioje prekinis ženklas pristatė daugybę visiškai elektrinių koncepcijų, o 2015 metų pabaigoje ribotai rinkos daliai pasiūlė ir antrąją „Audi R8 E-tron“ versiją. Po to, 2018 metais, pasirodė „Audi E-tron“ vidutinio dydžio visureigis, pirmasis bendrovės elektromobilis, skirtas plačiajai auditorijai. Tai buvo pirmasis visiškai elektrinis „Tesla Model X“ konkurentas – nors jų matmenys dar nebuvo visiškai identiški, dar 2018 metais jie buvo vieninteliai du automobilių rinkoje parduodami aukščiausios klasės elektriniai visureigiai.
Dabar „Audi“ pasiūloje turi dar du elektrinis automobilius – tai sportinis sedanas „E-tron GT“ ir pigesnis „Q4 E-tron“ – „Q4 e-tron Sportback“. „Audi“ klientams siūlo ir daugybę kitų elektromobilių, kurie taikosi pakeisti savo pagrindinius, vidaus degimo varikliais varomus, modelius, įskaitant „A6 E-tron“ ir „Q5 E-tron“. Todėl nenuostabu, kad šiuo metu „Audi“ turėtų siekti nuolatinio pelno už kiekvieną parduodamą elektromobilį.
M. Duesmannas taip pat buvo paklaustas dėl „Lamborghini“, „Bentley“ ir „Ducati“ ateities – visi jie „sėdi po „Audi“ skėčiu“ kaip platesnės „VW Group“ šeimos dalis. „Audi“ vadovas patikino, kad visi minėtieji prekiniai ženklai gali pereiti ir prisidėti prie tvaresnio automobilių sektoriaus ateities.
„Šie prekiniai ženklai yra labai vertingi ir labai pelningi, kurių pagalba ateityje galime netgi išplėsti sinergijos lygį. Jokių planų jų „atsikratyti“ nėra“, – teigė „Audi“ generalinis direktorius.