Ar galite patikėti, kad nuo pirmųjų pranešimų apie galimą „Apple“ automobilį praėjo daugiau nei šešeri metai? Įvairiuose naujienų portalų archyvuose randami labai ankstyvi pranešimai apie elektrinę ir autonominę transporto priemonę, kurią kurs ši technologijų milžinė, iš pradžių buvo paminėti dar 2015 metais.
Asociatyvi nuotr.
Ir nors praėjo jau šešeri metai, tačiau viskas, ką girdėjome nuo to laiko, yra gandai ir spėlionės. Pastaruoju metu kalbų apie „Apple“ kuriamą automobilį tikrai netrūksta, o dabar paaiškėjo ir tai, jog bendrovė dar kartą keičia strategiją.
Ankstyvosiose kūrimo stadijose „Apple“ tariamai turėjo planą sukurti automobilį savarankiškai, nedalyvaujant automobilių pramonės įmonėms. Tačiau, susidūrusi su daugybe problemų ir apribojimų, įmonė nusprendė bendradarbiauti su automobilių gamintojais ir pasibeldė į „Hyundai“, „Nissan“, „Magna“ ir, neseniai, „Toyota“ duris. Vis dėlto pastarieji nebuvo suinteresuoti projektu.
Remiantis naujausia informacija, „Apple“ dar kartą nusprendė tęsti plėtrą savarankiškai. Šaltinių teigimu, bendrovė šiuo metu restauruoja savo transporto priemonių kūrimo centrą ir tvarko dokumentus, reikalingus norint užtikrinti būtinas tiekėjų sutartis.
Ataskaitoje paaiškinama ir pagrindinė naujos „Apple“ strategijos priežastis. Teigiama, kad diskusijos su automobilių pramonės didžiosiomis atstovėmis nebuvo sėkmingos ir iš esmės nė viena įmonė nebuvo suinteresuota galimu bendradarbiavimu. Po daugelio nesėkmingų derybų, „Apple“ tariamai nusprendė, kad nebegali atidėti projekto, nes automobilių rinka sparčiai keičiasi.
Remiantis Pietų Korėjos ataskaita, „Apple“ laikosi savo pradinio plano sukurti aukštųjų technologijų elektromobilį su autonominėmis funkcijomis. Tačiau manoma, kad technologijų gigantas dar užtruks mažiausiai ketverius metus iki savo produkto pristatymo į rinką. Ekspertai mano, kad kai tik automobilis bus pasiūlytas rinkai, iki 2030 metų kompanija gali parduoti apie 1,5 mln. savo sukurto elektromobilio vienetų.