Be išmaniųjų telefonų, Kinijos gamintoja „Xiaomi“ taip pat garsėja savo išmaniaisiais televizoriais. Bendrovės televizoriai yra pigesni nei tradicinių televizijos prekių ženklų siūlomi modeliai bei gali pasigirti panašiomis funkcijomis. Visgi, pastaruoju Kinijoje vartotojai perspėjami dėl perteklinio reklamų kiekio, esančio televizorių programinėje įrangoje.
Kinijos rinkai skirti „Mi TV“ ir „Redmi“ televizoriai naudoja „MIUI for TV“ vartotojo sąsają, pagrįstą „Android“ operacine sistema. Tuo tarpu, visame likusiame pasaulyje Kinijos bendrovė naudoja savo televizoriams naudoja „Android TV“. Indijoje įmonės televizoriai taip pat aprūpinti „PatchWall“, kuri siūlo vieną geriausių išmaniųjų televizorių naudotojų patirtį.
Verta pastebėti, kad „Xiaomi“ nerodo reklamos skelbimų pasaulinėse rinkose. Tačiau tokia praktika naudojama tikrai ne visur ir tai patinka ne visiems. Kinijoje parduodami televizoriai su MIUI rodo reklaminius skelbimus, vos tik televizorius yra įjungiamas. Įdomu ir tai, jog anksčiau taip nebuvo. Ir tai pradėjo kelti vartotojų nepasitenkinimą.
Be įvairių reklaminių intarpų, televizoriaus vartotojo sąsaja taip pat pradėjo rodyti ir kitų tipų skelbimus, kaip pavyzdžiui, įvairias reklamines juostas ir iššokančiuosius langus. Tokie dalykai jau kelia aistras tarp kinų, o vartotojai pradėjo reikalauti, kad tokie dalykai būtų nedelsiant pašalinti. Visgi, „Xiaomi“ to daryti neskuba.
Reaguodami į vartotojų skundus, įmonės vadovai atsakė, kad šiuo metu stengiasi kuo geriau suderinti reklamą ir vartotojų patirtį, kad paslaugų kokybė bei vartotojų patirtis būtų kuo geresnė. Panašu, kad „Xiaomi“ neketina pašalinti reklamų iš savo televizorių, o taip pat, reikėtų neatmesti, jog kažką panašaus netrukus galime išvysti ir kituose regionuose, įskaitant ir Europą.