Pasaulis jau kurį laiką laukia 25 tūkstančius dolerių kainuojančio „Tesla“ elektromobilio, kuris visiškai pakeistų rinkos sąlygas. Bet ar dar ilgai lauksime?
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Panašu, kad dar maždaug porą metų – „Tesla“ skelbia, kad 25 tūkstančius dolerių kainuojantis automobilis rinką pasieks tik 2022 metais. Ir ne anksčiau. Bus įdomu stebėti, kaip į tai reaguos „Volkswagen“, „Renault“ ir kitos kompanijos, kurios nori rinkai pasiūlyti pigesnių elektromobilių. Aišku, kad pigiausias „Tesla“ modelis bus labai populiarus, nors kai kurių įprastų išskirtinių „Tesla“ privalumų jau nebelieka.
„Tesla“ greitai atvers „Supercharger“ tinklą visiems elektromobiliams. Be to, „Tesla“ ketina pardavinėti ir savo FHD autopiloto licencijas. Taigi, vieni iš didžiausių „Tesla“ privalumų nebebus tokie ryškūs.
Beje, kalbant apie autopilotą, Elonas Muskas užsiminė, kad 25 tūkstančių dolerių „Tesla“ galbūt neturės vairaračio ir pedalų. Tai bus visiškai autonominis automobilis. Tiesa, neaišku, ar visos šio modelio versijos bus autonominės ir ar autopilotas nebus tik papildomos įrangos saldainis, skatinantis žmones nesirinkti paties pigiausio automobilio.
Kaip „Tesla“ sumažins savo kainas? Muskas teigia, kad tai – naujų baterijų ir jų gamybos optimizavimo rezultatas. Kai „Model 2“, kaip neoficialiai vadinamas šis pigus „Tesla“ elektromobilis, bus gaminamas, baterijų technologijų kaina bus 50 % mažesnė.
Muskas dar 2019 metais teigė, kad visiškai autonominis automobilis yra vienas iš „Tesla“ tikslų. Tuo metu buvo teigiama, kad jis gatves pasieks per porą metų. Tai neįvyko ir Muskas ir dabar nėra patenkintas FHD galimybėmis. Bet „Tesla“ turi laiko, nes kiti gamintojai šioje srityje atsilieka per kelerius metus.