Elektromobilių bumas įgauna pagreitį. Daugelyje pasaulio šalyje pastebimas vis didesnis susidomėjimas tokio tipo transporto priemonės, o Norvegijoje net ir mušami pasaulio rekordai. Ir nors daugelis sutinka, kad būtent elektra varomi automobiliai yra ateitis, tačiau tikrai ne visi. „Volkswagen“ grupės generalinis direktorius Herbertas Diessas teigia, kad autonominiai automobiliai, o ne elektromobiliai, yra automobilių pramonę iš esmės keičiantis veiksnys.
„Autonominis vairavimas tikrai pakeis mūsų pramonę kaip niekas kitas“, – prieš prieš oficialų Miuncheno IAA automobilių parodos atidarymą kalbėjo H. Diessas.
H. Diessas teigia, kad perėjimas prie elektrifikuotų automobilių buvo lengvas procesas, palyginti su vykdomu perėjimu prie autonominių transporto priemonių. „Tikrasis, didysis mūsų industrijos pokytis yra nauja automobilių programinė įranga ir savarankiškas vairavimas“, – pridūrė jis.
„Volkswagen“ grupės generalinis direktorius siekia aplenkti „Tesla“ ir iki 2025 metų paversti „VW Group“ didžiausia pasaulyje elektromobilių pardavėja. Jis taip pat orientuojasi į programinės įrangos paslaugas autonominiams automobiliams kaip į būsimą VW verslo ramstį, todėl jo valdoma bendrovė įsigijo savarankiškai vairuojančios programinės įrangos startuolį „Argo AI“, kurio partneris taip pat yra ir kompanija „Ford“.
Iki 2030 metų VW tikisi 1,2 trilijono eurų vertės programinės įrangos pardavimų automobilių sektoriuje, o tai sudarys maždaug ketvirtadalį pasaulinės transporto rinkos, kuri, tikėtina, padidės daugiau nei dvigubai – iki 5 trilijonų eurų.
„Iki 2030 m. Apie 85 procentus mūsų verslo sudarys automobiliai, privatūs automobiliai, privačios nuosavybės bei bendrai nuomojami automobiliai. Ir apie 15 procentų pardavimų turėtų sudaryti pervežimų paslaugos ir mobilumo, kaip paslaugos sfera“, – sakė H. Diessas.