Kitais metais „Lotus“ pristatys visiškai elektrinį visureigį. Automobilių gamintojas seka „Porsche“ pavyzdžiu bei siekia gerokai padidinti savo pelną, įtraukiant visureigius į savo sportinių automobilių asortimentą. Visureigis „Lotus“ savo dydžiu bus konkurentas „Tesla Model X“ bei taps pirmuoju iš keturių naujų elektromobilių modelių, kurie turėtų pasirodyti per artimiausius penkis metus.
Po visureigio, kodiniu pavadinimu „Type 132“, 2023 metais seks didelis elektrinis sedanas, o 2025 metais – vidutinio dydžio elektrinis visureigis. Anksčiau paskelbtas sportinis automobilis, sukurtas su „Renault Alpine“ prekės ženklu, pasirodys 2026 metais. Nauji modeliai, išskyrus sportinį automobilį, bus gaminami naujoje „Lotus“ gamykloje Uhane, Kinijoje, kuri, laikui bėgant, galės pagaminti 150 000 transporto priemonių per metus. Sportinius automobilius bendrovė ir toliau kurs savo „Hethel“ gamykloje Norfolke, Anglijoje.
Automobilių gamintoja plečia savo asortimentą, neapsiribodama nišiniais sportiniais automobiliais. „Lotus“ šiuo metu yra valdoma naujo savininko iš Kinijos – „Geely Holding Group“, kuri žinomą gamintoją įsigijo dar 2017 metais. Automobilių kompanijos atstovų teigimu, į „Porsche“ visureigių ir sportinių automobilių mišinį žiūri kaip į įkvėpimą kurti perspektyvų verslą.
Anksčiau paminėti „Lotus“ visureigiai ir sedanas bus kuriami remiantis „Lotus Premium EV“ architektūrine platforma, su kompanija susijusiems darbuotojams geriau žinoma „Evolution“ pavadinimu. Platforma leidžia naudoti dideles baterijas, kurių dydis yra nuo 92 iki 120 kilovatvalandžių, platformoje taip pat inkorporuota 800 voltų galingumo greitojo krovimo sistema.
„Lotus“ pažadėjo, kad jų kuriamų automobilių modelių aukščiausios kokybės versijos įsibėgės nuo 0 iki 100 km/h per mažiau nei tris sekundes. Gamintojai tikisi, kad sėkmingas „Porsche“ perėjimo prie visureigių su „Cayenne“ ir „Macan“ modeliais pavyzdys įtikins lengvų sportinių automobilių gerbėjus, kad „Lotus“ prekės ženklas gali išsiplėsti į daug įvairesnius, „sunkesnius“ automobilių modelių segmentus. Generalinis kompanijos direktorius Mattas Windle'as balandį sakė, kad „Premium“ architektūros modeliai bus vieni geriausių vairuojamų ir lengviausių automobilių savo segmentuose.
„Lotus“ Kinijoje sukūrė dukterinę įmonę „Lotus Technology“, skirtą nesportiniams automobiliams gaminti, taip pat „paspartinti naujoves“ tokiose srityse kaip baterijos, energijos valdymas ir elektros varikliai. Dukterinė įmonė gaus investicijas iš „Nio“ įkūrėjo Li Bino, dar žinomo kaip William Li. Abi bendrovės užsiminė apie galimus technologijų susiejimus ateityje. „Abi šalys gali ištirti abipusiai naudingo pramonės bendradarbiavimo galimybes“, – sakoma „Lotus“ pranešime.
Naujieji „Lotus“ modeliai papildo „Evija“ – visiškai elektra varomą automobilį ir „Emira“ – paskutinį, benzinu varomą automobilių gamintojo sportinį automobilį. Abiejų modelių pristatymai rinkai prasidės kitais metais.