„General Motors“ paskelbė „Chevrolet Bolt“ atšaukimą po daugybės gaisrų, susijusių su brokuotomis akumuliatorių baterijomis, pagamintomis kompanijos „LG Chem“. Automobilių gamintojas atšaukė visus „Bolt“ elektromobilius, pagamintus 2017–2022 metais, taip pat naujuosius „Bolt EUV“, siekdamas, kad būtų pakeistos visų šių automobilių baterijos.
GM taip pat patarė minėtųjų modelių savininkams, kaip pranešama oficialiuose pranešimuose, nustatyti maksimalią įmanomą jų transporto priemonių įkrovos būseną iki 90 proc., tuo pačiu metu kompanija taip pat skatino savininkus dažniau krauti savo elektromobilių baterijas bei palikti jas įkrautas ne pilnai, taip pat neleisti likusiam galimam automobilio važiavimo nuotoliui nukristi žemiau 113 km. Trečiasis atšauktų modelių teksto punktas taip pat patarė savininkams po įkrovimo pastatyti savo automobilius lauke ir niekada nepalikti jų per naktį uždarose patalpose, kas sumažintų nuostolius jei automobilis užsidegtų.
Tačiau net nepaisant šių gairių, kurios turėtų paskatinti savininkus elgtis atsargiai, apdairiai bei jaustis labai nejaukiai, naujausias tyrimas atskleidžia, kad ne visi jie laikosi šių rekomendacijų. „Recurrent“ tyrimo duomenimis net 30 procentų visų paveiktų „Bolt“ ir „Bolt EUV“ vis dar įkrauna automobilių baterijas daugiau nei 90 procentų arba leidžia likusiam įkrovimo lygiui nukristi žemiau, nei rekomenduojama.
„Recurrent“ įmonė surinko savo duomenis iš maždaug 1000 „Bolt“ savininkų, kurie naudojasi bendrovės elektromobilių akumuliatorių stebėjimo paslauga. Įmonės atstovai pažymėjo, kad po to, kai lapkritį GM paskelbė apie konkrečių elektromobilių atšaukimą, „Bolt“ savininkų, pilnai įkraunančių savo transporto priemonės baterijas, skaičius sumažėjo 16 procentų. Tada šių metų balandį GM paskelbė sukūrusi programinės įrangos pataisymą, leidžiantį saugiai įkrauti transporto priemonę iki 100 proc.
Liepos viduryje „NHTSA“ paskelbė vartotojų įspėjimą, kad „Bolt“ su programine įranga vis dar neišvengia baterijų užsidegimo incidentų, tada buvo paskelbta ne daugiau kaip 90 procentų įkrovimo riba ir ne mažesnė kaip 113 km nuotolį nuvažiuoti leidžiančio paliekamo įkrovimo lygio ribos rekomendacija, taip pat priimtas patarimas dėl aukščiau minėtų metų „Bolt“ modelio parkavimo lauke.
Visos šios rekomendacijos priimtos reaguojant į padidėjusią riziką ir užfiksuotus pranešimus apie defektų turinčių naujų ir senesnių „Chevrolet Bolt“ elektromobilių baterijų užsidegimus. „General Motors“ kompanija pakomentavo, jog visos priemonės ir rekomendacijos, įskaitant daugybės „Bolt“ automobilių atšaukimą siekiant pakeisti jų baterijas, buvo priimtos dėl to, jog kompanijai rūpi ir jos klientų saugumas, ir jų pasitikėjimas GM kompanija.