„Opel“ savo modeliu „Rocks-e“ nusitaikė į miesto keleivius ir jaunus vairuotojus. Dviejų vietų visiškai elektrinis mikroautobusas Vokietijoje pasirodys rudenį. Kitoms rinkoms jis bus pasiūlytas vėliau, teigiama oficialiame „Opel“ pranešime spaudai.
„Rocks-e“ yra pagrįstas „Ami“ modeliu, kurį parduoda dukterinė „Stellantis“ bendrovė „Citroen“. Naujasis „Opel“ modelis rinkoje bus pozicionuojamas žemiau už mažąjį hečbeką „Corsa“ ir jo kaina bus tokia, kokią gali sau leisti beveik kiekvienas vairuotojas, įskaitant net ir mažiausiai patyrusius naujokus kelyje.
Pranešama, kad naujojo „Opel Rocks-e“ pradinė kaina bus žymiai mažesnė nei bet kokio kito mažo automobilio, o mėnesio lizingo įmokos suma bus panašaus dydžio į vietinio viešojo transporto bilieto kainą. Deja, tačiau „Opel“ neatskleidė tikslių modelio kainų. Bazinė naujojo „Rocks-e“ modelio pirmtako „Ami“ versija Prancūzijoje kainuoja maždaug 6 990 eurų. Kažko panašaus galima būtų tikėtis ir iš „Opel“.
Įdomu tai, jog dėl mažo savo dydžio, „Rocks-e“ yra klasifikuojamas kaip keturratis. „Rocks-e“ yra tik 2410 mm ilgio bei 1390 mm pločio, neįskaičiuojant išorinių veidrodėlių. Automobilis sveria tik 471 kg, maždaug tiek pat, kiek akumuliatorius, įmontuotas į įprastą elektromobilį.
Pilnai įkrauta „Opel“ naujiena galės nuvažiuoti maždaug 75 km, o jį pakrauti galima per 3,5 valandos, naudojant buitinį elektros lizdą, teigia „Opel“. „Rocks-e“ maitina 5,5 kilovatvalandžių baterija, o maksimalus automobilio išvystomas greitis yra 45 km/h. Dar viena įdomi detalė – Lietuvoje tokią transporto priemonę galima vairuoti nuo 17 metų, turint pažymėjimą, kuris skirtas norint vairuoti sunkųjį keturratį motociklą.