Visiems puikiai žinomas automobilių gamintojas BMW spartina elektrinių automobilių gamybos apsukas. „BMW Group“ per artimiausius dvejus metus pristatys keturis visiškai elektrifikuotus automobilių modelius.
„Esame visiškai pasiryžę elektrifikuoti automobilius visur, kur yra prasmės naudoti akumuliatorinius elektrinius pavaros mechanizmus, o visuotinė elektrifikacija įmanoma, nes sąlygos yra tinkamos“, – sakė kompanijos vadovas Oliveris Zipse.
Kitais metais bus pristatytos 7 serijos aukščiausios klasės sedano ir „X1“ kompaktiško visureigio baterijomis varomos versijos. Elektrinės 5 serijos „Premium“ klasės sedano ir kompaktiško visureigio „Mini Countryman“ versijos bus pristatytos kiek vėliau, 2023 metais.
„Iki 2023 metų savo klientams pasiūlysime bent po vieną elektrinio automobilio variantą beveik visuose mūsų transporto priemonių segmentuose, o per ateinančius 10 metų siekiame iš viso į rinką išleisti apie 10 mln. visiškai elektra varomų transporto priemonių“, – patikino O.Zipse, kalbėdamas su rinkos apžvalgininkais.
Visiškai elektrinių 7 ir 5 serijų modeliai bus surinkinėjami BMW gamykloje Dingolfingo mieste, Vokietijoje. Minėtoji gamykla taip pat pagamino „iX“ – pavyzdinį BMW elektrinį visureigį, kuris į pardavimo salonus atkeliaus rudenį, kartu su elektriniu sedanu „i4“, kuris gaminamas BMW gamykloje Miunchene.
Visiškai elektriniai „X1“ ir „Mini Countryman“ automobiliai bus gaminami Vokietijoje kartu su tų pačių modelių vidaus degimo variklių versijomis.
„BMW Group“ akumuliatoriais varomus automobilius šiuo metu sudaro Leipcige gaminamas kompaktiškas hečbekas „i3“ ir Kinijoje pagamintas visureigis „iX3“ bei „Mini Electric“ hečbekas, pagamintas „Mini“ gamykloje Oksforde, Anglijoje.
Šiais metais BMW taip pat pristatys elektrinį sedaną „i4“. „IX“ modelis debiutuos su nauja BMW operacine sistema, kuri, bendrovės teigimu, palaiko 5G duomenų perdavimo ryšį. Minėtoji sistema turi naujos kartos ekranus, valdiklius ir programinę įrangą, o po pritaikymo „iX“ modeliui, pasak kompanijos vadovo, 8 sistema bus plačiai įdiegta visuose kituose kompanijos modeliuose.
2025 metais BMW pristatys savo pirmąjį modelį naujoje „Neue Klasse“ (naujos klasės) platformoje, kuri visų pirma yra visiškai elektrinė, tačiau gali būti pritaikyta ir dyzeliniams arba benzininiams varikliams, įskaitant įkraunamus hibridinius modelius.
„Mūsų naujoji transporto priemonės architektūra yra bekompromisis elektrinis variantas, tiek baterijų, tiek vandeniliu varomų modelių atžvilgiu“, – sakė O.Zipse. Itin lanksti, keičiamo dydžio platforma sukurta taip, kad būtų galima aerodinamiškiau pritaikyti skirtingas proporcijas ir erdvesnį interjerą. Ji bus naudojama visiems naujiems grupės asortimento modeliams, pradedant BMW ir baigiant „Rolls-Royces“, šiuos atnaujinimus pradedant taikyti 2025 metais.
„Neue Klasse“ turi naują IT ir programinės įrangos architektūrą, taip pat naujai sukurtą didelio našumo elektrinę pavarą ir baterijas“, – paminėjo kompanijos vadovas. BMW kompanija tikisi, kad iki 2025-ųjų metų pilnai elektra varomų modelių pardavimų tempai vidutiniškai išaugs iki daugiau nei 50 procentų kasmetinio didėjimo, o tai reikštų daugiau nei dešimt kartų didesnes elektra varomų modelių pardavimų apimtis nei 2020 metais.
Iki 2025 metų pabaigos bendrovė tikisi klientams pristatyti apie 2 milijonus visiškai elektra varomų transporto priemonių, kurių dalis iki 2025 m. sudarys ne mažiau kaip 25 procentus visų pardavimų, o iki 2030 metų išaugs iki 10 mln. parduodamų modelių, beveik pusės visų BMW per metus parduodamų transporto priemonių. Tokie ryžtingi kompanijos planai ir tikslios ateities prognozės elektra varomų automobilių sektoriuje parodo galimą BMW siekių rimtumą ateityje tapti dar didesne ir konkurencingesne jėga atsinaujinimą išgyvenančioje automobilių pramonės srityje!