Kinijos elektromobilių gamintojas „Nio“ siekia sutvirtinti savo pozicijas rinkoje. Jau kuris laikas su „Tesla“, BMW ir „Audi“ konkuruojanti bendrovė nusiteikusi dar labiau plėstis ir šiuo metu dirba ties plačiajai rinkai skirto prekinio ženklo kūrimu, kuris būtų alternatyva „Volkswagen“ ar „Toyota“ automobiliams.
„Nio“ vadovo Williamo Li teigimu, jo valdoma kompanija jau žengė pirmuosius pasiruošimo žingsnius, kurie leis kurti pasaulinio lygio produktus. Tiesa, visi jie bus pažymėti nauju prekiniu ženkliu. Skelbiama, kad jau yra surinktas ir komandos branduolys, kuris yra „pirmasis strateginis ėjimas“.
„Ryšys tarp „Nio“ ir naujojo prekinio ženklo bus labai panašus į tai ką matome su „Audi“ ir „Volkswagen“ ar „Lexus“ ir „Toyota“. Mes norime pasiūlyti dar geresnius produktus ir paslaugas už žemesnę kainą nei tai daro „Tesla“, – kalbėdamas su žiniasklaida atskleidė W.Li.
Kinijos bendrovės „Nio“ planuose yra pristatyti ir tris naujus automobilius, įskaitant ir pirmąjį gamintojo sedaną. Kinai jau yra pristatę tris SUV klasės elektromobilius, tačiau antrojo šių metų ketvirčio metu bendrovės veikla vis dar buvo nuostolinga. Pranešama, kad įmonė patyrė beveik 87 mln. eurų, kas yra 45 proc. mažiau nei praėjusiais metais.
Pranešama, kad nuo balandžio iki gegužės, „Nio“ sėkmingai pristatė 21 879 elektromobilių, o tai yra daugiau nei dvigubai daugiau nei pernai. Analogišku periodu, praėjusiais metais, bendrovė pristatė tik kiek daugiau nei 10 tūkst. transporto priemonių. Vertėtų paminėti ir tai, jog bendrovė jau spėjo pademonstruoti pirmąjį savo sedaną, kuris galimai dar labiau padidins pardavimus.
Šių metų pradžioje „Nio“ pristatė „Nio ET7“, tačiau šis automobilius pirkėjus pasieks tik nuo 2022 metų. Tai reiškia, kad šiemet bendrovė jau nepristatys jokio naujo produkto. Deja, tačiau kompanijos vadovas nedetalizavo ir kitų metų planų, kuriuose trys nauji elektromobiliai.