Vienas iš didžiausių elektromobilių privalumų – pigi priežiūra. Jie turi labai nedaug judančių dalių, todėl juose nėra kam dėvėtis ir gesti. Ir filtrų gerokai mažiau, o apie alyvą net nereikia galvoti. Net ir stabdžių kaladėlės mažiau dėvisi, nes naudojamos regeneracinės stabdžių sistemos. Tai kodėl „Car and Driver“ žurnalistai teigia, kad „Tesla Model 3“ priežiūra yra per brangi?
© Leo Nguyen (CC BY-SA 4.0) | commons.wikimedia.org
„Car and Driver“ savo „Tesla Model 3“ jau nuvažiavo daugiau nei 50 tūkstančių kilometrų. Automobilis sulaukė nemažai pagyrų, nors ir kritikos netrūko. Tačiau vieno dalyko tikriausiai niekas nesitikėjo – „Car and Driver“ teigia, kad „Tesla Model 3“ išlaikymas yra per brangus.
Daugelis žmonių persėdę iš benzininio automobilio į „Model 3“ džiaugiasi sumažėjusiomis išlaidomis. Kiekvienas kilometras yra pigesnis nei važiuojant benzininiu automobiliu.
Tuo tarpu „Car and Driver“ teigia, kad priežiūros kaštų skirtumas, lyginant „Tesla Model 3“ su analogišku benzininiu automobiliu, yra minimalus.
„Tesla Model 3“ išlaikymas leidiniui kainavo 432 dolerius. Nedaug, turint omenyje, kad nuvažiuota 50 tūkstančių kilometrų. Bet tuo pat metu bandomi benzininiai automobiliai priežiūrai sunaudojo ne ką daugiau pinigų.
„BMW M340i“ žurnalui kainavo 539 dolerius, „Kia Telluride“ – 728. Skirtumas egzistuoja, bet daug „Model 3“ pirkėjų tikriausiai svajoja, kad priežiūra beveik nieko nekainuos.
Kokios priežiūros reikėjo „Model 3“? Na, vienas iš dalykų, kurio reikėjo, buvo stabdžių tepimas. Taip, „Model 3“ naudoja stabdžių regeneraciją ir taip tausoja kaladėles, bet retai naudojamus stabdžius, pasirodo, reikia tepti. „Car and Driver“ tai darė 3 kartus.
Į minėtą sumą neįtrauktas remontas. Reikėjo 1200 dolerių vertės panoraminio stogo ir 1100 vertės priekinio stiklo.
Verta paminėti, kad „Model 3“ nesugedo – automobilis yra patikimas. Ir, kadangi jis nenaudoja degalų, važinėjimas juo vis tiek yra žymiai pigesnis.