Kinijos automobilių kompanija „Xpeng Inc.“ įvertino naująjį savo sedaną P5 ir prašys už jį maždaug $24 700. Tai įvyko, praėjus vos kelioms dienoms nuo pigesnės „Tesla“ krosoverio versijos „Model Y“ išleidimo. Agresyvi kainų politika – stiprios Kinijos automobilių rinkos žaidėjų konkurencijos pasekmė.
© „Xpeng“
Publikai Р5 — trečias serijinis „Xpeng“ modelis ir antras sedanas po Р7 — buvo pristatytas šių metų pradžioje. Yra gaminamos šešios komplektacija besiskiriančios jo konfigūracijos, o kainuoja nuo 160 iki 230 tūkstančių juanių. Р7 sedanas gerokai brangesnis — jo kaina, atskaičius visas subsidijas, prasideda nuo 229 000 juanių ($ 35 400). „Tesla Model 3“ Kinijoje parduodamas už 250 900 juanių ($ 38 700).
Keturiose iš šešių „Xpeng P5“ konfigūracijose sumontuoti lidarai — lazeriniai atstumo iki objektų matavimo jutikliai — ir pažangi pagalbos vairuotojui sistema XPILOT, rašo CNBC.
Antrąjį šių metų ketvirtį kompanija pateikė 17 398 elektromobilių, o tai 439 % daugiau, nei pernai. „Xpeng“ tikisi, kad Р5 padės jai išlaikyti pardavimų augimą naujame kainų segmente.
„Tesla“, kurią pastaruoju metu užgriuvo Kinijos spaudos ir reguliatorių kritikos lavina už „pasipūtėlišką ir valdingą elgesį“ su klientais, neseniai pristatė pigesnę „Model Y“ versiją, mažiau nuvažiuojančią vienu įkrovimu. Kaina, įskaičiuojant subsidijas, prasideda nuo 276 000 juanių ($ 45 600).
„Xpeng“ turi ir savą „Model 3“ analogą — galingą elektrinį sedaną P7, vienu įkrovimu, pagal europietišką NEDC ciklą nuvažiuojantį ~706 km. Pigiausias modelis, galiniais ratais varomas ir vienu įkrovimu nuvažiuojanti 568 km, kainuoja apie $ 32 000. Brangiausia — visais ratais varoma sportinė modifikacija, skirta tiems, kam būtina nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 4,3 s. Už ją teks pakloti $ 48 000.
hightech.plus