„Tesla“ yra neabejotinas elektromobilių lyderis pasaulyje, kuris kitus gamintojus lenkia ne tik tam tikrais techniniais sprendimais, bet ir unikalia politika – nuosavu tik „Tesla“ automobilims skirtu įkrovimo stotelių tinklu. Skaičiuojama, jog šiuo metu bendrovė visame pasaulyje valdo 2700 įkrovimo aikštelių su daugiau nei 25 000 „Supercharger“ įkroviklių. Tačiau panašu, jog „Tesla“ įkrovimo aikštelės jau kitąmet taps atviros ir kitų markių elektromobilių savininkams.
Šaltinis iš vieno Norvegijos regionų valdžios patvirtino, jog „Tesla“ į juos kreipėsi dėl paramos įkrovimo stotelių statybai. Vis dėlto Norvegijoje tokio tipo parama skiriama tik tiems vystytojams, kurie įkroviklius leidžia naudoti visų elektromobilių savininkams. Įdomu tai, jog, preliminariais duomenimis, „Tesla“ ši sąlyga tenkina ir ji sutinka pradėti statybas jau 2022 metais.
Be to, šis atvejis ne vienintelis. Vienas pareigūnas Vokietijoje taip pat patvirtino, jog su „Tesla“ deramasi dėl „Supercharger“ įkrovimo tinklo atvėrimo kitiems automobilių gamintojams. Primename, jog pernai „Tesla“ generalinis direktorius Elon Musk prasitarė, kad „Tesla“ įkroviklių tinklas jau pamažu testuojamas su kitais elektromobilių gamintojais.
Toks žingsnis galėtų sukelti tikrą elektromobilių rinkos proveržį, kadangi viena didžiausių būsimųjų elektromobilių pirkėjų baimių yra nepakankamai išvystyta viešoji įkrovimo vietų infrastruktūra, o „Tesla“ šiuo metu yra viena šios rinkos lyderių.
Kokia nauda iš to pačiai „Tesla“? Apart galimybės gauti paramą plečiant įkrovimo tinklą, toks veiksmas prisidėtų prie kompanijos tikslo visame pasaulyje didinti elektromobilių populiarumą, kas automatiškai padidintų ir „Tesla“ modelių pardavimus. Taip pat nereikėtų atmesti ir fakto, jog kitų gamintojų elektromobilių savininkai už įkrovimą turės mokėti, kas taps papildomu „Tesla“ pajamų srautu.