Prancūzijos kompanija „Gaussin“ pristato naują sunkvežimių platformą. Ši vadinamoji „riedlentė“ bus pritaikoma ir vilkikams, ir kitiems sunkvežimiams.
„Gaussin“ platforma galės būti komplektuojama su vandenilio kuro elementu arba be jo. Ir ji pasižymi stebėtinu lankstumu – ją bus galima naudoti gaminant 18-44 tonų sunkvežimius.
„Gaussin“ riedlentė. Gamintojo nuotrauka
Tai bus labai svarbu, nes išsivysčiusios pasaulio šalys jau ruošiasi sunkvežimių su vidaus degimo varikliais atsisakymui.
„Gaussin“ platformos rėmą sukūrė kompanija „Magna“, užsiimanti automobilių gamyba. Įdomu, kad šis rėmas yra net 400 kg lengvesnis nei kiti panašūs produktai rinkoje. Į jį galima montuoti baterijas, vandenilio balionus ir kuro elementus. Žinoma, čia pat yra ir visi važiuoklės komponentai. Tai reiškia, kad sunkvežimių gamintojams, kurie naudos „Gaussin“ platformas, liks pasirūpinti kėbulu ir krovinių skyriumi.
„Gaussin“ platforma tik su įkraunamomis baterijomis tarp įkrovimų nuvažiuos 250 km. Po to bateriją bus galima pakeisti. Taip, perskaitėte teisingai – „Gaussin“ platformos baterijos bus keičiamos, kad jas būtų galima įkrauti lėčiau nestabdant sunkvežimio darbo. Tai tausos baterijų gyvavimo laiką.
Tuo tarpu vandenilinis sunkvežimis, sukurtas ant „Gaussin“ platformos, tarp bakų papildymo įveiks 800 km. Vandenilio papildymas truks vos 20 minučių.
„Gaussin“ tikisi, kad prototipas bus pagamintas dar šiemet. Tokia platforma būtų paklausi dėl savo modulinės architektūros lankstumo ir gerokai supaprastintos sunkvežimio gamybos ir priežiūros.