Kadaise 200 mylių per valandą buvo ta riba, kuri sportinius automobilius atskirdavo nuo superautomobilių. Dabar, pasirodo, ji bus pasiekiama ir elektriniams sedanams.
„Tesla Model S Plaid“. Gamintojo nuotrauka
„Tesla Model S Plaid“ su trimis varikliais išvysto kiek daugiau nei tūkstantį arklio galių ir 100 km/val. pasiekia per vos daugiau nei 2 sekundes. Tai – įspūdingi skaičiai tokiam dideliam ir sunkiam automobiliui. Dar įspūdingiau tai, kad „Model S Plaid“ išvystys tą magišką 200 mylių per valandą (322 km/val.) maksimalų greitį. Tiesa, ne iš karto.
Siekdamas maksimalaus greičio „Tesla Model S Plaid“ turės būti apautas tam pritaikytomis padangomis ir ratais. Nors pirmieji šios versijos automobiliai pirkėjus pasieks jau visai netrukus, to maksimalaus greičio bandymo reikės palaukti – tinkami ratai ir padangos bus paruošti tik rudenį.
Toks milžiniškas maksimalus greitis iš tikrųjų stebina. Dažnai automobilių gamintojai tyčia riboja savo mašinų greitį, kad išvengtų papildomų bandymų. Jei nori parduoti automobilį, kuris gali pasiekti 322 km/val. greitį, turi bandymais įsitikinti, kad tai saugu. Be to, surasti gerą balansą tarp aptakumo ir prispaudžiamosios galios nėra lengva. Apskritai, toks aukštas maksimalus greitis keičia viską – „Tesla“ turi pagalvoti ne tik apie ratus ir padangas, bet ir apie stabdžius, aerodinamiką ir net kėbulo apdailos detales.
„Porsche Taycan Turbo S“ pasiekia 260 km/val. greitį – jį pasirinko gamintojas. Aukštesnis maksimalus greitis vairuotojams nėra būtinas net ir trasoje, bet tai padeda populiarinti automobilius. Galite neabejoti, kad greitai pamatysite daug vaizdo įrašų, kuriuose bus bandoma siekti maksimalaus „Tesla Model S Plaid“ greičio.
Beje, su savo 322 km/val. „Tesla Model S Plaid“ nebus greičiausias serijinės gamybos elektromobilis rinkoje. Šis titulas greičiausiai priklausys „Rimac Nevera“, kuris gali pasiekti 412 km/val. greitį. Ir kainuoja du milijonus eurų.