Korėjiečių transporto kompanija „Hyundai“ taip pasitiki savo pranašumu, kad leis potencialiems pirkėjams išbandyti elektromobilius ilgesnį laiką prieš priimant lemtingą sprendimą. „Hyundai“ bei „Kia“ turi viską ko reikia, kad taptų elektrinio transporto rinkos lyderėmis, tačiau jų produkcija nepasižymi radikaliais pardavimų skaičiais tiek JAV, tiek Europoje. Nepaisant pardavimų, šie automobiliai yra įperkami ir praktiški, siūlo puikų nuvažiuojamą atstumą ir greitą baterijų įkrovą.
Nors „Tesla“ sugebėjo įrodyti, jog elektromobiliai gali būti praktiški, jų kaina ir nuvažiuojamas atstumas vis dar yra didžiausios kliūtys, stabdančios vartotojus nuo alternatyvaus transporto išbandymo. Didelė dalis vairuotojų absoliučiai ignoruoja vykstančius rinkos pokyčius ir neatkreipia dėmesio į svarbiausią elektromobilių evoliucijos aspektą – nuolatinės srovės greitąjį krovimą. Ši elektromobilių savybė yra itin svarbi žvelgiant į ateitį, kuomet elektromobilių baterijas įkrauti bus taip pat lengva ir greita, kaip užsipilti pilną baką kuro.
Tam, kad įrodytų savo pranašumą prieš vakarų konkurentus bei pagrįstų siūlomų elektromobilių vertę, „Hyundai“ žada leisti vartotojams išbandyti elektromobilius ilgesnį laiką prieš perkant. „Hyundai“ Šiaurės Amerikos atstovas Olabisi Boyle teigia: „Kai išbandai produktą ir pastebi, kaip jis gali įsilieti į Tavo kasdienį gyvenimą, esi labiau linkęs norėti, kad objektas taptų nuosavu. Tikimės, kad tai padės didesnei daliai žmonių pereiti nuo bandymo prie turėjimo.“
Netrukus rinką pasieks modernusis „Hyundai Ioniq 5“ – šiame automobilyje kompanija žada beveik 500 km nuvažiuojamą atstumą net bazinėje versijoje beik 800 voltų architektūrą. Pagrindiniai konkurentai, „Tesla Model 3“ bei „Ford Mustang Mach-E“ yra gerokai „silpnesni“ – jie naudoja 400 voltų sistemas, o bazinės versijos nesiūlo tokio ilgo nuvažiuojamo atstumo. Aukščiausios įmanomos „Mustang Mach-E“ versijos nuvažiuojamas atstumas yra vos 10 km didesnis už „Ioniq 5“, tuo tarpu „Tesla Model 3 Long Range“ versija, kainuojanti net $9000 daugiau už bazinį modelį, gali nuvažiuoti apie 570 km pilnu įkrovimu.
„Hyundai“ teigia, jog 800 voltų sistemos dėka „Ioniq 5“ gali nuvažiuoti 100 km po vos penkių minučių greitojo krovimo viešose aikštelėse. Kompanija taip pat tikina, kad esant tinkamoms sąlygoms nuo 10% iki 80% šis elektromobilis galės pasikrauti per vos 18 minučių.
„Jei pažiūrėsite į „Mach-E“ bei „Model Y“ greitojo įkrovimo laikus, patebėsite, jog jie neprilygsta mūsų sugebėjimams. Mes iš tikro esame rinkos lyderiai elektromobilių įkrovos laiko srityje,“ teigia „Hyundai Kia America“ atstovas Ryan Miller. Teks palūkėti, kol šie ambicingi teiginiai bus pagrįsti realiame pasaulyje, tačiau kol kas „Hyundai“ kuriama 800 voltų greitojo įkrovimo sistema atrodo kaip spartus žingsnis į priekį elektromobilių plėtros kontekste.