„Tesla“ garsėja kaip kompanija, nuolat tobulinanti savo gaminamus automobilius ir be jokių ceremonijų keičianti įvairias jų funkcijas ir komplektaciją. Visgi paskutinis gamintojo žingsnis jo klientus pavertė nemenkai pakasyti pakaušį.
Vienas „Tesla Model Y“ krosoverio pirkėjų, ką tik atsiėmęs ilgai lauktą automobilį, liko nemaloniai nustebintas. Jis pastebėjo, kad priekinė keleivio sėdynė neturi juosmeninės dalies reguliavimo funkcijos.
Vietoje įprasto keturių padėčių valdymo ratuko matyti plastiku uždengta ertmė – tarsi jis neįeitų į šią komplektaciją. Kitaip tariant, šalia vairuotojo sėdintis keleivis neturi galimybės pagal kūno padėtį susireguliuoti juosmeninės sėdynės dalies, kas jautresniems ar stuburo problemų turintiems žmonės po ilgos kelionės gali tapti nugaros skausmo priežastimi.
Nors tokią nemalonią staigmeną radę naujieji „Tesla“ elektromobilio savininkai pernelyg nesupyko, imta sukti galvas, ką iš tikrųjų sugalvojo gamintojas ir ar tai bus kažkokios naujos funkcijos startas. Deja, „Tesla“ atsisakė situaciją komentuoti, kas sukėlė dar didesnį visuomenės susidomėjimą.
Vis dėlto kitomis spalvomis šį kuriozą nudažė BMW, atskleidusi taip pat taikanti analogišką sprendimą. Kokia to priežastis? Technologijų pasaulį sukaustęs puslaidininkių trūkumas – automobilių gamintojai negauna daugelio jiems reikalingų mikroschemų.
Taigi, nenorėdamas stabdyti gamybos dėl mažareikšmio trūkumo, bavarų gamintojas už šį praradimą nusprendė kompensuoti pirkėjui padarydami nedidelę nuolaidą dėl keistos komplektacijos spragos.
Labai gaila, tačiau nežinoma, kada besitęsiančios pandemijos išretinta mikroschemų pasiūla bus atstatyta ir išvengsime panašių nesusipratimų tačiau, ekspertų nuomone, tai gali užtrukti net porą metų.