Nors „Tesla Cybertruck“ savo ekscentriška išvaizda sulaukė itin daug dėmesio, jo dar teks palūkėti – tuo tarpu pirmuoju oficialiai gamybos etapą pasiekusiu elektriniu pikapu tapo „Ford F-150 Lightning“. Nors Lietuvoje šio automobilio tikriausiai nesulauksime, juo pasidomėti verta: visais ratais varomas visureigis turės du motorus, išvystančius net 420 kW galios ir 1050 Nm traukos (tai didžiausia trauka F-150 serijos istorijoje). Pasak „Ford“, aukščiausios komplektacijos modelis pasieks 100 km/h per mažiau, nei penkias sekundes, tačiau akivaizdu, jog galia ir greitis nėra tokio tipo elektromobilio esminiai pardavimo taškai.
Dėl vidaus degimo motoro atsisakymo pikapas tampa dar praktiškesnis, nei bet kada anksčiau – dabar priekyje yra 400 litrų talpos bagažinė, į kurią galima pakrauti iki 180kg krovinių. Jos viduje integruotas apšvietimas, keletas elektros bei USB lizdų – jei to prireiktų. Bagažinės dugnas turi angas, kurias galima atverti norint ją išplauti. „F-150 Lightning“ taip pat turės pamažu standartu tampantį elektrinį bagažinės atidarymą/uždarymą.
Priklausomai nuo pasirinktos versijos bei komplektacijos, su „Ford F-150 Lightning“ bus galima tempti iki 4,5 t sveriančias priekabas, o į kėbulą pakrauti iki 900 kg krovinių. Kadangi tai elektromobilis, neapsieinama be išmaniųjų savybių – tikslesniam nuvažiuojamo atstumo rodymui automobilis automatiškai įvertina tempiamų krovinių svorį; „Pro Trailer Hitch“ funkcijos dėka automobilis geba koreguoti važiavimo stilių priklausomai nuo vežamo krovinio.
Visame automobilyje iš viso yra net 11 elektros lizdų – dešimt 120 V ir vienas 240 V – kurių bendra išvesties galia siekia iki 9,6 kW. Du 120 V lizdai yra pikapo kabinoje, po keturis tokius pat lizdus priekinėje ir galinėje bagažinėse, o pastarojoje yra ir minėtas 240 V lizdas.
Dar viena įdomi „F-150 Lightning“ savybė yra galimybė suteikti energiją namui net kelioms dienoms. Kadangi visureigio baterijos talpa bus tarp 155-170 kWh, o maksimali išvesties galia siekia 9,6 kW – pilnai įkrautos pikapo baterijos turėtų pakakti 3-10 dienų nuolatinio energijos tiekimo namui (pavyzdžiui, dėl tinklo gedimo dingus elektrai), žinoma, priklausomai nuo pastato ir energijos sunaudojimo.
„Ford F-150 Lightning“ viduje vairuotoją pasitiks 15,5” įstrižainės jutiklinis ekranas, pasak gamintojos esantis didžiausiu ekranu, kada nors siūlytu pilno dydžio pikape. Automobilyje bus įdiegta naujausia „SYNC 4A“ informacinės sistemos versija su galimybe atsinaujinti nuotoliniu būdu, be būtinybės važiuoti į atstovybę ar prijunginėti išorinius prietaisus. „FordPass Power My Trip“ funkcijos dėka bus galima planuoti kelionės maršrutą įvertinant oro sąlygas, eismą, krovinių svorį ir dar daugiau, iškart matant būsimą energijos sunaudojimą ir kas kiek laiko reikės sustoti pasikrauti energijos.