Po nuodugnios „ID.3“ elektromobilio analizės „UBS“ atskleidė, kad „Volkswagen“ sukurta „MEB“ platforma gali būti itin pelninga. Tačiau stalai sukasi į kitą pusę – jau dabar „ID.4“ krosoverio pardavimai Amerikoje kenčia o dėl to kaltinama baterijų kaina. Tai negali būti pagrindine menko populiarumo priežastimi, mat naujasis „Volkswagen“ už Atlanto kainuoja gerokai pigiau nei tokios pat komplektacijos modelis Europoje.
Vokietijoje norint įsigyti „ID.4“ galima rinktis iš dviejų variantų – „Pure“, turinčio 52 kWh bateriją ir kainuojančio €36,950 bei „Pro“, turinčio gerokai talpesnę 77 kWh bateriją bei kainuojančio €44,450. Nurodytoms kainoms jau pritaikytas 19 procentų PVM tarifas. Jungtinėse Amerikos Valstijose taip pat siūlomos dvi versijos – „First Edition“ už $43,995 bei „Pro“ už $39,995, tačiau abi jos pasižymi ta pačia 77 kWh baterija.
Lyginant „Pro“ versijų kainas, Amerikoje „ID.4“ yra ženkliai pigesnis – kaina skiriasi maždaug 14 tūkst. JAV dolerių. Net skaičiuojant be vokiško PVM tarifo, automobilis kainuotų €37,353, o tai lygu maždaug $45,419 – visvien $5,424 daugiau, nei už tą patį elektromobilį moka JAV klientai. Žinoma, yra ir kitų faktorių, darančių įtaką kainų skirtumui šalyse, pavyzdžiui atstovybių tinklo pelnas ir transportavimo kaštai, kurių dėka „ID.4“ yra pigesnis Amerikoje, nei savo gimtajame žemyne.
Dar vienu iš kainodaros faktorių gali būti konkurencija – 75 kWh bateriją turintis „Tesla Model Y“ JAV kainuoja $51,490. Lyginant su šia suma, $45,419 kuriuos tektų pakloti už „Volkswagen ID.4“ ima atrodyti kaip visai gera kaina, tačiau ne paslaptis, kad amerikiečiai mėgsta rinktis vietoje pagamintus automobilius. Tikėtina, kad JAV rinkos „ID.4“ kaina yra net mažesnė už automobilio gamybos kaštus – taip kompanija praranda šiek tiek pinigų, tačiau su kiekvienu parduotu automobiliu stiprina savo įvaizdį šalyje.
„Automotive News“ redaktorių manymu, kylanti baterijų gamybai reikalingų mineralų paklausa laikui bėgant gerokai pakels elektromobilių kainas. „Volkswagen“ keleivinių transporto priemonių skyriaus direktorius Thomas Ulrich teigia, kad „ID.4“ anksčiau ar vėliau taps pelningu. Tam gali prireikti kiek kitokių priemonių, nei kompanija imasi dabar, pavyzdžiui gamybos perkėlimo į JAV bei elektromobilių kainų suvienodinimo su Europa.