„Tesla“ vairuotojai, kaip ir kitų markių automobilių savininkai, kartais modifikuoja savo mašinas. Kai kurios iš tų modifikacijų mums atrodo pakankamai keistos. Pavyzdžiui, kam elektromobiliui reikalinga pedalus filmuojanti kamera?
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Kameros automobiliuose nėra retos. Automobiliniai vaizdo registratoriai padeda išsiaiškinti kaltuosius autoįvykių atveju. Be to, „Tesla“ automobiliai turi kameras, kurios ne tik reikalingos autonominiam vairavimui, bet dar ir saugo automobilį nuo vandalų ir vagių. Bet pedalų kamera – visai kitas atvejis.
Jau buvo ne vienas atvejis, kai „Tesla“ savininkai savo automobilius kaltino dėl avarijų. Vienas iš tokių galimai katastrofiškų gedimų – stabdžių sutrikimai. Kinijoje pranešta apie porą atvejų, kuomet „Tesla“ automobiliai pateko į avariją, nes stabdžiai tiesiog neveikė. Kinijos vyriausybė spaudė „Tesla“ susirūpinti automobilių kokybės problemomis šalyje. Vienas „Tesla“ savininkas reikalavo kompensacijos, bet jos negavo. Kiti į avarijas patekę vairuotojai prisiekinėjo spaudę stabdžius, bet vietoje to jų „Tesla“ automobiliai tik dar labiau bėgėjosi.
Kaip skambėtų logiškiausias šių problemų paaiškinimas? Na, „Tesla“ mėgėjai teigia, kad vairuotojai tiesiog supainiojo pedalus. Tačiau garsas apie šią problemą, kuomet stabdžiai tiesiog nustoja veikę, pasiekė tokį lygį, kad kai kurie vairuotojai į savo „Tesla“ automobilius ėmė montuoti pedalus filmuojančias kameras. Taip avarijos metu jie galėtų įrodyti, kad pedalų nesumaišė, o stabdžiai tiesiog neveikė.
Vienas prekybos centras, kuriame įvyko tokia „Tesla“ avarija, uždraudė šios markės automobilius savo stovėjimo aikštelėse. Internete pasirodė ir nepatenkintų „Tesla“ vairuotojų sąrašai. „Tesla“ tikriausiai jau tiria šiuos atvejus ir aiškinasi, ar tai susiję su Kinijoje pagamintų „Tesla“ automobilių kokybės problemomis. Bet kuriuo atveju, pedalų kameros gali padėti tik įrodant kaltę – avarijų tikimybės jos nemažina.