Automobilių industrija dažnai mėgsta prisiminti savo šaknis. Nostalgija dažniausiai pasireiškia kokio jau visų pamiršto modelio prikėlimu naujam gyvenimui. Štai „Fiat“ taip pasielgė „Fiat 500“, o jo pramintu taku nusprendė pasekti ir Pietų Korėjos automobilių gamintojas „Hyundai“. Šis gamintojas prisiminė, nuo ko viskas prasidėjo, ir parodoje pristatė naujai atgimusį „Hyundai PONY“ automobilį, tiesa, šis modelis tik koncepcinis. Naujoji versija turės prierašą EV ir vadinsis „PONY EV“, kitaip sakant, senoji klasika atgimė kaip elektromobilis. Šis įspūdį darantis prototipas pristatomas „Hyundai“ rengiamoje parodoje Busano mieste.
Pirmasis „Hyundai PONY“ buvo gaminamas 1975-1990 metais, kaip keturių durų sedanas, o bėgant metams pasirodė ir kitų kėbulo modifikacijų versijos. Ypač įsimintinas „PONY“ hečbeko kėbulu, kurio dizainą kūrė garsusis dizaineris Giorgetto Giugiaro, taip pat kažkada savo popieriaus lape nupiešęs ir legendinius „Ferrari“ bei „Masetati“ . Šis automobilis ypatingas tuo, kad tai buvo pirmasis masinės gamybos „Hyundai“ automobilis, kurį buvo galima įsigyti ir už P. Korėjos ribų.
Busano mieste vykstančioje pardoje laikytojai iš arčiau gali pasižiūrėti į naujai atgimusią klasiką. Ši paroda vyksta balandžio 8 – birželio 27 dienomis. Be „PONY EV“ lankytojai gali pamatyti ir daugiau koncepcinių automobilių.
Kadangi „PONY EV“ dar tik koncepcinis modelis, apie technines specifikacijas praktiškai nieko nėra žinoma. Galima pasigrožėti tik šio modelio išore, kurioje persipina retro stilius bei futurizmas. „PONY EV“ kėbulo linijos – kampuotos iš šono jis primena 70-ųjų klasiką, apie modernumą išduota žaismingi LED žibintai ir vietoje šoninių veidrodėlių sumontuos kameros. Galiniai ir priekiniai žibintai primena senuosius 8 bitų žaidimus, o automobilių žibintai atrodo tarsi sudaryti iš atskirų pikselių. Panašūs žibintai sumontuoti naujame „Hyundai Ioniq 5“ automobilyje.
Persikėlus į vidų, dar labiau nustebsite, kaip klasika dera su modernizmu. Labiausiai stebina prietaisų skydelis, kuriame vietoje įprastų LCD ekranų ar klasika tapusio spidometro ciferblato, rasime lempinius tranzistorius primenančius prietaisus – vieniems ši forma asocijuojasi su pirmosiomis elektrinėmis lemputėmis. Šie vamzdelio formos prietaisai skirti atvaizduoti akumuliatoriaus įkrovos lygį bei automobilio greitį.
Tiesą sakant, visa automobilio priekinė konsolė šiek tiek primena kosminį laivą. Čia nėra įprastų rankenėlių ar mygtuką, valdymas pagrįstas jutimu lietimui. Net pavarų perjungimo svirtis yra lietimui jautrus ekranas. Nors automobilio išorė primena retro, bet vidus aprūpintas aukščiausio lygio technologijomis, pavyzdžiui, vairą galima valdyti balsu.
Ne ką mažiau nustebina ir automobilio bagažinė tiksliau jos turinys. Bagažinėje yra didžiulis plieninis lagaminas, kuriame, anot „Hyundai“ pranešimo spaudai, bus talpinamas paskutinės mylios prietaisais. Tiesa, neatskleidžiama, kas per įrenginys tiksliai slepiasi automobilio bagažinėje, bet iš nuotraukos matyti, kad tai didelis prietaisas. Galbūt tai dviratis arba elektrinis paspirtukas. „Hyundai“ nesidalijo jokiais šio paslaptingo įrenginio vaizdais.