„Apple“ ne taip jau ir seniai prisijungė prie elektroninių mokėjimų paslaugų teikėjų gretų – turbūt jau ir nemaža dalis „Apple“ savininkų Lietuvoje naudoja „Apple Pay“, atsiskaitydami telefonu. Prieš dvejus metus kompanija iš Kupertino taip pat pristatė paslaugą „Apple Card“ – tai fizinė ir skaitmeninė kredito kortelė telefone, kuri yra susieta su „Apple Pay“. Specialaus renginio metu balandžio 20 dieną, „Apple“ pranešė plečianti „Apple Card“ funkcionalumą, pridėdama naują paslaugą – ji vadinsis „Šeimos ratas“. Ji bus pradėta teikti nuo gegužės mėnesio ir, deja, bus prieinama tik JAV gyventojams. Šeimos ratą galės sudaryti iki 5 asmenų grupė, ir kurios nariai turės būti ne jaunesni, nei 13 metų amžiaus.
Viskas būtų ganėtinai standartiška ir neįdomi, jei ne viena detalė, pakursčiusi daug aistrų. Jei jūs turite antrą pusę, kuri yra vyresnė nei 18 metų, galite pasiūlyti jai tapti kortelės bendrasavininkiais. Žinoma, tapimas bendrasavininkiais finansiškai įpareigoja – nuo to priklauso jūsų kredito istorija. To privalumas – jei reitingas geras abu sudėjus abiejų asmenų istorijas, gausite geresnes sąlygas ir galėsite skolintis daugiau. Kita medalio pusė – jūsų antroji pusė matys, kiek išleidžiate pinigų savo brangiems pomėgiams, pvz: žvejybai ar naujiems bateliams. Kaip bebūtų, ši paslauga bendrasavininkius įpareigoja dalintis finansine atsakomybe, kiekvienas išleistas centas nuo šiol bus matomas. Didelė tikimybė, kad netrukus turėtų pasipilti juokingos istorijos, kaip vyras ar žmona pagavo vienas kitą leidžiančius pinigus pikantiškiems pirkiniams.
Taip pat žadama, kad kortelėje veiks ir „Apple“ pinigų gražinimo paslauga („Daily Cash“), tad jei bet kuris iš šeimos rato narių atsiskaitys kortele, keli procentai grįš atgal į bendrą sąskaitą.
Be bendrasavininkų šeimos rate yra dar viena grupė pavadinta dalyviai. Dalyviams paskyros savininkas ar bendrasavininkas gali nustatyti išlaidų ribą, kiek pinigų išleisti tam tikrai pirkinių kategorijai ar pan.(ypač aktualu jei nenorite, kad vaikai išleistų visus kišenpinigius saldumynams). Kaip galima suprasti, naujoji „Apple“ paslauga yra labiau orientuota į šeimas, o jos tikslas mokyti pinigus leisti atsakingai ir skatinti finansinį skaidrumą.