Elektromobiliai stebina ne tik savo efektyvumu, bet ir akceleracija. Net ir visai nedideli elektriniai varikliai gali būti labai galingi. Štai „Yamaha“ teigia, kad sukūrė didžiausią galios tankį siūlančią sistemą rinkoje.
„Yamaha“ ketina gaminti 350 kW elektromobilių modulius
© Gamintojo nuotrauka
Elektromobilio variklis automobiliui nesuteikia charakterio. Tai – nematomi ir nejaučiami prietaisai. Tai reiškia, kad elektromobilių gamintojai to charakterio juose ir neieško ir gali variklius pirkti nesibaimindami, kad taip praras dalį savo identiteto. „Yamaha Motor“ tai gerai supranta, todėl ruošiasi tapti elektromobilių variklių tiekėju.
Pernai „Yamaha“ pristatė visą elektrinių variklių šeimą nuo 35 kW iki 150 kW galios variklius. Žinoma, patys mažiausi yra skirti elektriniams motociklams, o didesni – elektromobiliams. 150 kW variklio pakaktų „Chevrolet Bolt“ ar „Volkswagen ID.4“ automobiliams.
Dabar „Yamaha“ į šią šeimą pridėjo dar vieną variklį. Tiksliau – integruotą 350 kW sistemą. Tai – mechaninius ir elektrinius komponentus apimantis mazgas. „Yamaha“ teigia, kad iš tokios mažos jėgainės joks kitas gamintojas neišspaudžia tiek daug galios.
„Yamaha“ pademonstravo eskizą su keturiais 350 kW moduliais
© Gamintojo nuotrauka
Vienas toks modulis leistų sukurti pakankamai galingą elektromobilį. Tačiau „Yamaha“ mano, kad vienas automobilis gali turėti ir keturis tokius modulius. Alyva aušinamas variklis turėtų būti patikimas ir palengvinti elektromobilių gamybą. Šalia jo būtų montuojamas inverteris, aušinimo modulis, transmisija.
„Yamaha Motor“ ketina kurti prototipinius variklius klientams. Tai – nauja verslo šaka elektromobilių amžiuje. „Yamaha“ anksčiau kūrė vidaus degimo variklius, kuriuos naudojo „Toyota“, „Volvo“ ir „Ford“ automobiliai. Kadaise „Yamaha“ ketino kurti ir tikrą superautomobilį OX99-11, bet šių planų atsisakė. „Yamaha“, atrodo, atranda savo nišą elektromobilių amžiuje, todėl bus įdomu pamatyti, kaip šis planas veiks ir kiek elektromobilių gamintojų susidomės „Yamaha“ varikliais.