„Ducati“, italų motociklų gamintojas, priklausantis „Lamborghini“, kuris priklauso „Audi“, kuris priklauso „Volkswagen“, dar prieš porą metų žadėjo susikoncentruoti į elektrinių motociklų gamybą. Dabar, panašu, ta mintis paliekama paraštėje.
Gamintojo nuotrauka
2019 metais „Ducati“ vadovas Claudio Domenicali sakė, kad kompanija jau ruošiasi persiorientavimui į elektrinių motociklų gamybą, kuriems tikrai priklauso ateitis. Tuo metu buvo teigiama, kad „Ducati“ jau tuoj pradės serijinę elektrinių motociklų gamybą. Žurnalistai spėliojo, kad „Ducati“ gali tapti išskirtinai tik elektrinių motociklų gamintoju – „Volkswagen“ grupei tokia „Ducati“ padėtis rinkoje išties tiktų. Tačiau dabar atrodo, kad taip nebus.
„Ducati“ viceprezidentas Francesco Milicia neseniai paaiškino – „Ar greitai gaminsime elektrinį „Ducati“? Ne“. Priežasčių negaminti elektrinio motociklo „Ducati“ turi daugiau nei reikia. Elektriniai motociklai yra sunkesni. Nors jie gali būti labai sportiški, „Ducati“ į skaičius nežiūri. Tikras „Ducati“ yra skirtas vairavimo malonumui, o sunkus, nebylus ir įkrovimo stotelėse stovintis motociklas negali to užtikrinti.
Tačiau dabartinių laikų realijos, atrodo, turėtų reikšti, kad „Ducati“ neturės pasirinkimo. Kaip bus sprendžiami aplinkosaugos klausimai ir su tuo susijusios rinkodaros problemos?
„Ducati“ savo motociklus švarins sintetiniais degalais. „Porsche“ daug investuoja į sintetinių degalų kūrimą, kad išsaugotų burzgiantį 911. Šiek tiek to skysto CO2-neutralaus gėrio teks ir kitoms korporacijos šakoms.
Daug jaunesnių motociklų mėgėjų žvalgosi į elektrinius motociklus. Taip, jie yra brangūs, tačiau jie gali būti greiti, o jų priežiūra yra daug paprastesnė. Tačiau elektrinių motociklų kelias vis tiek bus sunkus. Motociklas šiais laikais yra pramoga, o garsas yra didelė tos pramogos dalis. „Ducati“ tikrai gamins elektrinius motociklus, net jei ne iš karto. Bet vien dėl smalsumo bus įdomu pamatyti, kaip šiais laikais „Ducati“ seksis išsaugoti tapatybę ir balsą.