Po gausybės gandų ir mėginimo paneigti sklindančią informaciją, Kinijos technologijų milžinė „Xiaomi“ pagaliau atskleidė detales, supančias pirmojo šios kompanijos elektrinio automobilio debiutą. Būtent elektromobilis buvo didžiausia Lei Jun, „Xiaomi“ įkūrėjo, transliacijos metu paskelbta naujiena. Internetinis pranešimas buvo vienas iš 11-ojo kompanijos jubiliejaus paminėjimo veiksmų.
Lei Jun atskleistos detalės nėra visiškai konkrečios, tačiau leidžia susidaryti bendrą vaizdą. Įmonės įkūrėjas teigė, jog pirmasis kompanijos sukurtas automobilis bus sedanas arba visureigis, o kainuos tarp 100 tūkst. ir 300 tūkst. juanių, tai yra tarp 13 ir 38 tūkstančių eurų. Akivaizdu, kad automobilis nebus itin pigus ir kompanija mėgins įsisprausti į vidutinės klasės elektromobilių segmentą.
Taip pat buvo aptartas ir atnaujintas „Xiaomi“ logotipas – Lei Jun manymu jis žymiai labiau tinka automobilio ženklinimui, nei buvęs kvadratinis logotipas. Tikėtina, kad prieš dedant ant transporto priemonės jis bus dar šiek tiek pakoreguotas, nes naujasis suapvalintas ženklas buvo sukurtas dar prieš kompanijai užmezgant planus apie automobilio kūrimą ir gamybą.
Prieš pranešimą Lei Jun sukūrė apklausą, kurioje klausė įmonės gerbėjų nuomonės apie tam tikrus automobilio aspektus. Vienas iš klausimų buvo ar vartotojai mieliau rinktųsi „Xiaomi“ ženklintą automobilį, ar mašiną sukurtą bendradarbiaujant su žinomu automobilių gamintoju. Beveik 70 % atsakiusiųjų mieliau rinktųsi „Xiaomi“ prekės ženklu paženklintą elektromobilį.
Taip pat buvo klausta nuomonės apie kėbulo tipus – ar tai turėtų būti visureigis, sedanas, sportinis automobilis ar minivenas. Kainos klausimu, žemiausias įmanomas pasirinkimas buvo „mažiau nei 100 tūkst. juanių“, tai yra apie 13 tūkst. eurų. Turint omenyje „Xiaomi“ priešistorę kaip įperkamos technikos gamintoją, nekeista, kad pastarąjį atsakymą pažymėjo didesnė dalis respondentų, nei kitus variantus.