Patikimas, tvirtas ir saugus – toks „Mercedes-Benz Vito“ skaičiuoja jau ketvirtį amžiaus nuo tada, kai buvo pirmą kartą pristatytas kaip erdvus ir daugelio poreikius tenkinantis mikroautobusas. Bėgant metams gerokai pasikeitė ne tik modelio išorė, bet ir vidus. Dabar jis aprūpintas įvairiomis saugumo ir vairuotojo pagalbos sistemomis, pavyzdžiui, adaptyvia greičio palaikymo ir pagalbinio stabdymo ar skaitmeniniu galinio vaizdo veidrodėliu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Gamintojas suskaičiavo, kad nuo pirmos „Vito“ kartos pasirodymo rinkoje 1996-aisiais jau parduota 1,8 mln. šio modelio vienetų, o šiandien į šio universalaus mikroautobuso bazinę komplektaciją įeina tokios sistemos kaip įspėjimas apie transporto priemones aklojoje zonoje bei judėjimo automobilio gale fiksavimas.
Minėdamas „Vito“ modelio 25-metį gamintojas pasirūpino, kad jis būtų saugesnis bei suteiktų dar daugiau galimybių vairuotojams. Užtikrindamas, kad važiuojant atbuline eiga nebūtų trukdoma kitiems vairuotojams ir nekiltų pavojus, „Mercedes-Benz“ pristatė sistemą „Rear Cross Traffic Alert“, kuri įspėja apie judėjimą automobilio gale, kai važiuojama atbuline pavara.
Šis vairuotojo pagalbos asistentas apie iš šonų artėjančias transporto priemones praneša judant iki 16 km/val. greičiu. Užfiksavus galimą pavojų šoniniuose veidrodėliuose užsidega trikampiai indikatoriai, o vairuotojas įspėjamas garsiniu signalu. Tiesa, ši funkcija siūloma kartu su sistema „Blind Spot Assist“, kuri praneša apie transporto priemones aklojoje zonoje bei padeda išvengti avarinių situacijų persirikiuojant į kitą eismo juostą.