BMW automobiliuose diegiama „iDrive“ multimedijos sistema jau ilgą laiką minima kaip viena geriausių ir inovatyviausių rinkoje. Tačiau tokie nauji žaidėjai, kaip „Tesla“, verčia vokiečius dar labiau pasukti galvas ir permąstyti automobilio informacinės sistemos koncepciją. Laimė, BMW dirba daug šviesių galvų, kurių idėjos yra tokios futuristiškos, jog kartais užima kvapą. Būtent taip nutiko ir su vakar anonsuota dar kol kas neišleistam „BMW iX“ elektromobiliui skirta „iDrive“ multimedija.
Iš pirmo žvilgsnio, dauguma patobulinimų gana tradiciniai. Sistemą sudarys 12,3 colio įstrižainės elektroninis skydelis už vairo bei 14,9 colio įstrižainės centrinės konsolės ekranas, kurie vizualiai atrodys tarsi viena bendra matrica. Teigiama, kad toks didelis ekranų plotas leis atsikratyti 50 % mygtukų ir taip salonui suteikti minimalizmo. Kompanija praneša taip pat padidinusi ekranų rezoliuciją (siekia 200 pikselių colyje), tačiau vaizdo kokybė vis dar atsilieka nuo pigiausių „iPad“.
Taip pat „iDrive“ paseks naujausių išmaniųjų telefonų pramintu keliu ir įgaus galimybę jungtis prie 5G ryšio. BMW atskleidė, kad tai padidins duomenų atsisiuntimo spartą net 40 kartų, todėl smarkiai pagreitės multimedijos veikimas. Be to, ateityje ši tinklo technologija leis komunikuoti su išmaniaisiais šviesoforais, miesto infrastruktūra ir net kitais automobiliais, keičiantis eismo informacija.
Naujausioje aštuntojoje „iDrive“ operacinės sistemos versijoje diegiama navigacijos sistema gebės rodyti platų elektromobilių įkrovimo stotelių tinklo žemėlapį, atsižvelgdama į automobilio baterijos įkrovą planuoti maršrutą ir netgi automatiškai išmokti vairuotojo pamėgtus kelionės tikslus bei automatiškai juos pasiūlyti ir įspėti apie jų maršrute esančias eismo problemas.
Kaip ten bebūtų, didžiausią ažiotažą sukėlė automobilyje įdiegtas balso asistentas. BMW ne tik suteikė galimybę su juo kalbėti natūralia kalba, bet ir suteikė jam veidą. Dirbtinis intelektas analizuos vairuotojo duodamas komandas ir pagal tai ekrane atvaizduos emocijas reiškiančias vizualizacijas. Tai bus daroma taip tiksliai, jog vairuotas nejučia pasijaus tarsi bendraudamas su realiu asmeniu. Taip gamintojas siekia technologijoms suteikti žmogiškumo ir salone sukurti „malonią bei pasitikėjimą keliančią aurą“.
Kaip jau minėjome, naujoji „iDrive“ sistema bus pirmiausia skirta „BMW“ elektromobilių flagmanui „iX“, kuris dienos šviesą išvys dar šią vasarą (liepą arba rugpjūtį). Tačiau bavarai neplanuoja jos rezervuoti tik šiam modeliui - vėliau šios naujovės pasieks pigesnį „BMW i4“ ir visą likusį gamintojo automobilių asortimentą.