„Volkswagen ID.4“ yra visai naujas elektrinis krosoveris, vienas iš svarbiausių naujų „Volkswagen“ modelių. Su šiuo automobiliu „Volkswagen“ ruošiasi užkariauti JAV ir pasiimti bent keletą apie „Tesla Model Y“ galvojančių pirkėjų. Bet pirmieji apžvalgininkų įspūdžiai nėra tik teigiami.
„Volkswagen ID.4“ © Gamintojo nuotrauka
„Consumer Reports“ žurnalistai apie pirmuosius savo įspūdžius papasakojo tinklalaidėje „Talking Cars“. Visų pirma, jiems nepatiko vangi „ID.4“ akceleracija – 8,5 sekundės iki 100 km/val. nėra labai ilgai, bet automobilis neskuba reaguoti į pedalų paspaudimus. Nors apžvalgininkams patiko „ID.4“ išvaizda ir praktiškumas, jie pastebi, kad „Mustang Mach-E“ gatvėse sulaukia daugiau žvilgsnių, nes pasižymi drąsesniu dizainu.
Daug „ID.4“ problemų yra salone. Taip, jis yra erdvus ir praktiškas, bet jungikliai nėra intuityviai aiškūs ar labai patogūs. Pavyzdžiui, jutiminiai mygtukai ant vairo suveikia ne visada, yra lėti ir verčia nukreipti akis nuo kelio, kad juos būtų galima naudoti tiksliai. Langų atidarymo mygtukai taip pat yra kiek keisti – priekiniai ir galiniai langai naudoja tuos pačius mygtukus, bet jų funkcija yra perjungiama dar vieno jutiminio mygtuko pagalba. Galiausiai, net ir bėgio pasirinkimo rankenėlė (leidžianti pasirinkti važiavimo kryptį ar parkavimo padėtį) sulaukė kritikos, nes yra visiškai paslėpta už vairo.
„Consumer Reports“ žurnalistai dar nebuvo išbandę „Volkswagen“ sukurto įkrovimo stotelių tinklo „Electrify America“. Tačiau jį išbandė „Engineering Explained“ kanalo kūrėjas, kuris pastebėjo, kad „ID.4“ čia nesijaučia gerai. Įkrovimo pradžia reikalauja per daug žingsnių, kurie gali atbaidyti naujus elektromobilių vairuotojus. Apžvalgininkas taip pat skundėsi tais jungikliais salone, kurie tiesiog nėra labai patogūs.
Įdomu ir tai, kad „ID.4“ navigacija sunkiai aptinka greičiausias įkrovimo stoteles. Net ir „Volkswagen“ sukurtas „Electrify America“ tinklas ne visada pasirodo „ID.4“ ekrane. Be to, navigacijos sistema siūlo ne pačius logiškiausius įkrovimo stotelių pasirinkimus.
Daug šių problemų galima išspręsti programinės įrangos atnaujinimais. Tačiau kai kurios bėdos, ypač susijusios su ergonomika, išliks. „ID.4“ yra šeimoms skirtas automobilis, o tokie trūkumai gali atbaidyti žmones, kurie tik dabar sėda į elektromobilius ir dar nėra visiškai jais užtikrinti.