Vienas iš fenomenalios išmaniųjų telefonų kompanijos „OnePlus“ įkūrėjų, Carl Pei, prieš kiek daugiau nei mėnesį įkūrė naują technologijų kompaniją, pavadintą „Nothing“ (liet. niekas) ir ką tik pristatė savo pirmojo produkto vizualizacijas. Vaizde matomas bevielių ausinių konceptas – jų debiutas žadamas jau ateinančią vasarą, o išvaizda supažindina potencialius klientus su potencialia naujosios technologijų kompanijos dizaino kalba.
Ausinių dizainą kūrė Tom Howard – „Nothing“ vyriausiasis dizaineris ir garso įrangos kompanijos „Teenage Engineering“ dizaino skyriaus vice direktorius. Labiau trikdo tai, kad vadinamasis „Concept 1“ net nėra kažkas, ką „Nothing“ rengiasi gaminti ir pardavinėti. „Nors bus sekama į „Concept 1“ panašių dizaino principų, galutinis produktas atrodys kitaip“, – teigė įmonės atstovas tinklaraščiui „The Verge“.
Pasak „Nothing“, šis ausinių konceptas įkūnija tris elementus, kuriais bus vedama kompanijos dizaino filosofija – besvoriškumas, minimalumas ir nepavaldumas laikui. Daugeliui tai tik bereikšmis dizainerių žargonas, aktualesnis klausimas – kam demonstruoti bevielių ausinių konceptą, jei produktas bus pasiekiamas tik po keleto mėnesių ir atrodys visiškai kitaip, nei vaizduojama pirmosiose vizualizacijose?
Akivaizdu, kad nėra jokių konkrečių užuominų į tai, kaip ausinės atrodys bei veiks, išskyrus akivaizdų nereikalingų prekių ženklų trūkumą ir skaidrių medžiagų naudojimą. Žinoma, dabartiniame etape tai turi atspindėti tik kompanijos vizualinės raiškos kryptį, o ne konkretų produktą. Muzikinės įrangos sekėjams puikiai pažįstamos „Teenage Engineering“ estetikos užuominos čia neabejotinai pastebimos.
Pabaigai „Nothing“ atstovas priduria – „Tai principai, kuriais vadovavomės pastaruosius keletą mėnesių. Nekantraujame parodyti kaip tai atsispindės realybėje, kuomet pristatysime pirmuosius produktus šią vasarą“.