Izraelio bendrovė turi neįtikėtiną pasiūlymą automobilių gamintojams: „mes sukursime jums riedlentės tipo elektromobilio važiuoklę, pilną baterijų, taip pat visą jūsų elektrinę pavarą, turinčią daugiau ar mažiau bet kokių norimų variklių, stabdžių, pakabos, transmisijos ir vairavimo savybių. Viskas, ką jums reikia padaryti, yra pastatyti likusią transporto priemonę ant jos taip, kaip jums patinka“.
Gamintojo nuotr.
Maža to, visa pavara yra visiškai valdoma elektroniniu būdu ir įmontuota į „REEcorner“ modulius, esančius už ratų. Priežiūra yra labai paprasta, sugedusias dalis paprasčiausiai galima pakeisti naujomis.
Ši važiuoklė gali būti bet kokios transporto priemonės pagrindu – nuo lengvųjų automobilių, furgonų iki didelių elektrinių sunkvežimių. Tokią transporto priemonę vienodai gerai gali vairuoti žmonės, nuotolinio valdymo pultai ar autonominės sistemos. Platformai tai nesvarbu – „REEcorner“ įrenginiai priims elektronines įvestis iš bet kurios vietos.
Išbandžius ir patvirtinus važiuoklę, ji gali suteikti pagrindą įvairioms transporto priemonėms ir labai sumažinti kūrimo išlaidas.
„Toyota“ dukterinė įmonė „Hino“ jau naudoja „REE“ važiuoklę kaip pagrindą naujam „FlatFormer“ asortimentui, o Indijos automobilių gamybos milžinė „Mahindra“ pasirašė strateginį bendradarbiavimą, susijusį su elektrinėmis komercinėmis transporto priemonėmis.
„REE“ paskelbus apie tai viešai, dabar gamintojas teigia per trejus metus investuosiantis 92 milijonus JAV dolerių į „naują moderniausią inžinerijos kompetencijos centrą“ Jungtinėje Karalystėje, kur iki 200 darbuotojų stengsis „pagreitinti technologijos tikrinimą ir testavimą bei produkto patvirtinimą“, – pranešime spaudai sakė „REE“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Danielis Barelis.
Naujasis „REE Inžinerijos kompetencijos centras“ bus statomas MIRA technologijų parke, netoli Hinklio, Didžiosioje Britanijoje – automobilių pramonės prieglobstyje. Tarp kitų MIRA nuomininkų yra „Aston Martin“, „Bentley“, „Bosch“, „Continental“, „Goodyear“, „Jaguar Land Rover“, „Michelin“, „Pirelli“, „Toyota“, „Triumph“, „Royal Enfield“, „Bridgestone“ ir daugelis kitų bendrovių.
„REE“ bus ypač gerai pasirengusi talentams pritraukti ir plėtoti santykius tiek su komponentų tiekėjais, tiek su potencialiais klientais.
Bendrovė taip pat planuoja įsteigti 15 integracijos centrų, kuriuose surinks „REEcorner“ modulius, sukurtus bendradarbiaujant su komponentų tiekėjais.
Pirmasis integracijos centras, pasak gamintojo, bus atidarytas JAV šiais metais, o pirmieji „REEcorner“ modulių pristatymai prasidės 2022 m., masinė gamyba prasidės 2023 m.
Eksploatuojant „REE“ produktą, automobilių gamintojai galės daugiau ar mažiau praleisti brangų platformų ir jėgos agregatų kūrimo procesą ir sutelkti dėmesį į klientų patirtį, interjero ir eksterjero dizaino idėjų plėtotę.